ARAD. Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Arad a lansat oficial, marţi, proiectul „GET-SPO”, pe care îl derulează în parteneriat cu AJOFM Braşov, AJOFM Bihor, Asociaţia „Tinerii Manageri” şi Media One. Obiectivul general al proiectului îl constituie Creşterea calităţii, eficienţei şi transparenţei Serviciului Public de Ocupare (SPO) prin crearea unei baze de date centralizate a documentelor gestionate de SPO.
„Proiectul acesta reprezintă un pas în faţă pentru modernizarea serviciilor publice de ocupare, în vederea eficientizării activităţii şi a eliminării timpilor morţi, a timpilor de aşteptare cu care se confruntă oamenii care vin la noi cu diferite probleme. Pe lângă faptul că va fi modernizată arhiva şi ea va fi o arhivă electronică, este vorba şi de faptul că vom avea o stocare a tuturor activităţilor pe care le-a desfăşurat persoana de-a lungul timpului, parcursul profesional putând fi vizualizat online. În plus, la infochioşcul care va fi montat în Agenţie se vor putea emite diferite acte de care are nevoie, fără să se adreseze neapărat unui funcţionar. Acest proiect reprezintă un pas important pe care îl facem cu privire la eficientizarea activităţii noastre” – conchide Marinel Henteş, director al AJOFM Arad.
Finanţare
Valoarea totală a proiectului „GET-SPO” este de 8,7 milioane de lei, majoritatea fondurilor (6,5 milioane de lei) fiind asigurate din Fondul social European prin POSDRU 2007-2013.
Citiți principiile noastre de moderare aici!