-
interzicerea conducerii unei trotinete electrice de către persoanele cu vârsta mai mică de 14 ani;
-
responsabilitatea minorilor cu vârsta cuprinsă între 14 și 16 ani de a purta cască de protecție;
-
pe timpul conducerii unei trotinete electrice este obligatoriu ca ambele mâini să se afle pe ghidon;
-
interzicerea transportului pasagerilor pe trotinete electrice;
-
interzicerea și conducerea pe drumurile publice a unui astfel de vehicul de către persoane care se află sub influența băuturilor alcoolice;
-
pentru drumurile prevăzute cu piste de biciclete, trotinetele electrice pot circula numai pe acestea, nu pe trotuar;
-
în lipsa pistei destinate trotinetelor electrice, circulația acestora este permisă numai pe sectoarele de drum unde viteza maximă admisă pentru circulația vehiculelor este de 50 km/h;
-
trotinetele electrice care circulă pe drumurile publice trebuie să fie echipate cu mijloace de iluminare și dispozitive reflectorizant – fluorescente. Este interzisă circulația acestora pe timp de noapte fără aceste mijloace și dispozitive în stare de funcționare;
-
interdicția utilizatorilor de a traversa drumurile publice pe trecerile destinate pietonilor, în timp ce se deplasează pe trotinetă.
Trimite articolul
Xde ce nu exista pista de bicicleta peste tot ???? unde nu e pista de biciclete poti circula pe trotuar pe bicicleta.?? traversarea pistei de biciclete de catre pietoni cum se face,? daca il lovesc pe pieton cine e de vina ? la semafoarele cu bicicleta si pista rosie trebuie sa cobor de pe bicicleta? daca e sens unic si circul in sens invers , cum fac , pe sosea nu e voie pe trotuar nu e voie!!!! daca virez la stanga cum ma incadrez? pe mlul muresului langa mal cum circula pietonii impreuna cu biciclistii , se poate ca asa e semnalizarea
Pe faleza Muresului cand veniti domnii politisti?Acolo cand se lasa seara tinerii fac slalom printre pietoni parca ar fi obligatoriu sa mergi pe bicicleta.
“Respectiv Bulevardul Revoluției și străzile Andrei Șaguna, Tudor Vladimirescu, Crișan.”
Bravo, Poliția Locală! Mulțumim mult! Hai să dăm amenzi persoanelor în vârstă care merg cu bicicleta pe trotuar, pentru că se tem să circule pe carosabil, unde e plin de șoferi nebuni, mai ales pe bulevardul care rămâne fără piste de biciclete. Pe celelalte străzi menționate, pistele existente sunt oribile, nu oferă niciun fel de siguranță și sunt cel mai des ocupate de mașini parcate pe ele, chiar lângă sediul Poliției Locale de pe calea Victoriei, nu am văzut niciodată acea pistă liberă de mașini parcate fix pe ea sau parcate foarte prost.
Dar, da, e mai ușor să luăm niște bani de la bătrâni care au pensii mici, decât să construim sau să îmbunătățim pistele existente. Arad a rămas mult în urmă în ceea ce privește infrastructura pentru biciclete. Nu cred că Bibarț a făcut nimic, în afară de stațiile de închiriere de biciclete, care stau goale de ani de zile… Asta e realitatea cu politicienii locali pe care îi avem, sunt total neinteresați de oameni și de siguranța lor.