Arad. 10 subofițeri operativi și 23 de conducători autospeciale vor fi selecționați pentru a lucra temporar, pe timpul stării de alertă, în structurile teritoriale ale Inspectoratului pentru Situații de Urgență Arad.
Cei care își vor depune dosarele pentru posturile scoase la concurs vor avea, pe timpul serviciului, următoarele atribuții: participă la intervenții și misiuni în situații de urgență de amploare în cadrul grupei operative pe care o deplasează în deplină siguranță la fața locului, execută activități de întreținere și exploatare corectă a autovehiculelor, execută serviciul de permanență și îndeplinește atribuțiile personalului din serviciul de permanență pe a cărui funcție este numit; – răspunde de buna funcționare a autospecialelor pe care este încadrat și de inventarul acestora, respectă normele de securitate și sănătate în muncă pe timpul activităților de pregătire, a celor de intervenție precum și a activităților zilnice.
Cele 23 de posturi sunt distribuite, după cum urmează: unul la Arad, șapte la Sebiș, opt la Ineu și șapte la Bârzava (suport operativ sau garda de intervenție).
Posturile de subofițer operativ sunt disponibile la Arad – 5, la Ineu -3 și 2 la Bârzava. Pentru toate posturile enumerate mai sus, se pot înscrie și persoane de sex feminin.
11 septembrie, termen limită
Dosarul de recrutare se transmite în volum complet (nu mai mare de 20MB), exclusiv online, printr-un singur e-mail cu numele candidatului. Pentru a nu depăși limita de 20MB se recomandă scanarea documentelor și transmiterea lor în format ”.pdf”. Nu este acceptată depunerea succesivă a diferitelor documente dintre cele menționate mai sus.
„La selecția pentru ocuparea posturilor vacante pot participa numai candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale, criteriile specifice de recrutare, condiţiile de ocupare prevăzute în fişa postului, precum şi condiţiile prevăzute de prezenta secţiune, respectiv cei ale căror dosare de recrutare sunt complete, corect întocmite şi depuse în termenul prevăzut în anunţ”, se precizează în anunțul de angajare.
Candidații care solicită înscrierea la selecție vor transmite dosarul de recrutare, în format electronic, până la data de 11.09.2020 ora 16:00, la adresa de email afișată pe site-ul instituției.
Departajarea candidaților selectați în urma analizei dosarelor se va face în baza interviului care va avea loc în intervalul 16-18 septembrie.
Mai multe informații despre condițiile pe care candidații trebuie să le îndeplinească, cât și despre întocmirea dosarului, proceduri, termene de depunere pot fi consultate accesând link-ul: http://www.isuarad.ro/resurse-umane/cariera/
Trimite articolul
Xtre sa fii minim sg-major.deci civilii n-au ce cauta.
Dar va rog specificați documentele necesare pt concursul online
Concursul oricum e de forma …spagarii au intaietate…
pe timpul stării de urgență …?
Sa inteleg ca va urma pe Satrea de urgență?
Va informat Arafat, imediat dupa alegeri….
-
“Stare de alerta “ va rog citiți cu atentie inainte de a agita apele și a da cu parerea 🙈
Nu va stresati,nu ai pile,nu intri…
Interesanta e partea asta: “…vor fi selecționați pentru a lucra temporar, pe timpul stării de urgență, …” Ce sa intelegem ? ca suntem in stare de urgenta si nu stim? stiu ei deja ca urmeaza din nou stare de urgenta? A fost o greseala de exprimare si s-a scris “urgenta” in loc de “alerta” ?
Vin alegerile s-a dat liber angajarilor la stat …
Cum spunea un “titan al Aradului”, colonelul Marsieu “Dacă nu vă convine, plecati! Sunt 100 la poartă!”
Din 2007 n-au mai facut angajari din sursă externă era cazul!
Oare de ce nu angajează personalul care acuma este cu contract de voluntariat?
Doara iau format si au uitat ai echipa din banii publici, iar voluntarii și-au cumpărat echipamentele din banii proprii. Instituțiile statului sunt niste cloace de gâște care introduc în sistem nepotismele .
Deci civili nu pot participa la concurs
Eu asta înțeleg dacă cineva poate sa confirme
Sau cei care au terminat o școală în domeniul doar ca întra fără concurs
este stare de alerta.Greu cu cititul si aveti pretentii sa va angajati.
“…exclusiv online, printr-un SINGUR e-mail cu numele candidatului” (sublinierea imi aprtine), “Nu este acceptată depunerea succesivă a diferitelor documente dintre cele menționate mai sus.” cine-i natangul ce se ocupa de inscrierea si selectia candidatilor?? trimite-ti-l la cursuri de formare pentru competente digitale. Functionari de resurse umane din secolul trecut impun reguli in secolul digital… Nu te descurci pe calculator, cara-te! Te asteapta baba cu coasa iar tu ocupi joburile in defavoarea tineretului.
Daca HR-stu este sub 40 de ani, atunci dat afara azi, fara discutie.
Manevre si jmecherii tipic rumunesti.
Greatza…
-
Sattan666, naparlesti des…
Da de ce sa angajeze voluntari că nu sunt posturile astea pentru e pentru piloși sa manance gura lor și cei ce îi angajeze sa profite din treabă asta .
Tipic mioritic .
Acuma poate vă veți da seama cât contează un voluntar pentru sistem, mai mult parcă vi se promitea întâietate la eventuale angajări directe!!! Acesta este rezultatul!!!
Buna ziua sunt absolvent de liceu, fara antecedente penale cu familie si 2 copii.In ultimi 12 ani am lucrat in strainatate ,respectiv Italia si acum rentors in tara definitiv.Tin sa precizez ca miar placia sa lucrez in cadrul serviciului de pompieri.Cu stima Bota Alin Sebastian