Prea multe riscuri
Trimite articolul
XCa la “BALCI”mami vreau jucaria dar nenea nu vrea sa mi o dea.Nene dece esti rau.Nu stiu cum pe timpul lui CEASCA se faceau linii ferate si chiar si electrificate si nimeni nu contesta.A pardon santem in demogratie.De aceia pentru 2 km de autostrada trebuies cu noroc 5 ani de zile,pentru linia noua de metro 13 ani poate pentru portiune asta de cale ferata Arad-Timisoara stranepoti nostri cu mult noroc o vor vedea terminata
-
Asta nu inseamna ca intre 1960 si 1990 nu trebuiau avize si expertize etc!
Atunci statul a facut haiduceste ce a vrut, de la blocuri, fabrici si infrastructura cum l-a taiat capul.
Nu conta calitatea, ci cantitatea, ptr ca oricum inainte neexistand termen de comparatie, orice calitate era binevenita! asta nu inseamna ca era si bineDin cauza asta Romania si Ceausescu era vazuta de lume ca si astazi Corea de Nord si dinastia Kim, de totala neincredere si risc major de saracie!
-
Serios nu conta calitatea doar cantitatea și acum să înțelegem după mentalitatea ta contează foarte mult calitatea? Care calitate care azi se face mâine se dărâmă și oare mă întreb unde trăiești că aș vrea și eu
-
Felicitari Anna!
Nu conta calitatea, anonimule…?!
A dracului treaba…, că de “asa lipsa de calitate” tragem de lucruri facute inainte de ’89 , si acum, si multe FARA SA LE INTRETINEM (!!!) , iar astea facute acum, multe nu prin nici termenul de receptie fara sa inceapa sa se strice !Da, inainte de ’89 nu erau asa finisate, “pomâdate”, cosmetizate sa-ti ia ochii (cum este prioritar acum), dar erau mult, mult MAI FIABILE SI MAI BINE CONCEPUTE. Acum conteaza doar “sa-ti ia ochii” si … cam atât .
-
Nici asfaltul si bordurile nu rezista pina la receptie
-
Dan, în comunism chiar exista infrastructură serioasă, chiar mai serioasă decât ce se construiește astăzi. Țin minte că InterCity-ul de București trecea pe la barieră la UMT și intra în Pădurea Verde cu 200 km/h, sunt și clip-uri vechi pe YouTube dacă nu mă crezi!
-
-
-
Aș aprecia dacă ați pune link activ către articolul original, de pe clubferoviar.ro. https://clubferoviar.ro/licitatia-pentru-linia-arad-timisoara/. Așa e deontologic. Mulțumesc anticipat
Nu ești firmă căpușă, PNL,….. TACI DIN GURĂ , ce contestații mai vrei ??????????????? NU AI ÎNȚELES NIMIC, stai jos, nota 2 !!!
Referitor la contestatii…
Cred ca ar fi cazul sa impunem o reglementare ca sa eliminam “contestatarii de serviciu”:
– depunerea unei garantii de 10% din valoarea contractului, care, se va inapoia integral in cazul confirmarii Contestatiei sau se va retine la bugetul de stat, daca nu se confirma!
Pt ca nu poti tine blocata o țară intrega zeci de ani, pt ca exista “firme de apartament” abonate la facut de Contestatii, pt a-si atinge diverse scopuri financiar-economice!
O sa fie atatea contestatii pana o sa castige firma care TREBUIE.
Înainte de 89 sa construit Romania.
Acum se vopseste.
-
Ce sa mai vopseaca?Ce a mai ramas de la Ceasca si ai au distrus,Comd Chimic,UTA,Prelucrarea lemn,Indagra ca de construit pauza ce au mai facut investitori straini si privatii