ARAD. Medici, studenți mediciniști, asistente, pasionați sau doar curioși de noutățile din domeniul medical sunt prezenți la cea de a XX-a ediție aniversară a Târgului Internaţional de Medicină – AR-MEDICA. Deschis până pe 9 noiembrie, orele 18.00 târgul, organizat de către Camera de Comerţ, Industrie şi Agricultură a judeţului Arad, este unul din cele mai mari evenimente medicale din țară.
La deschiderea de ieri a evenimentului au participat oficialităţi judeţene, profesori universitari, medici, studenţi şi vizitatori. Preşedintele Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură a judeţului Arad, Gheorghe Seculici, a deschis seria de discursuri:
„ Anul 2013 aduce o creştere cu 20 de procente a participanţilor din cadrul târgului internaţional de medicină, ceea dovedeşte o sporire constantă a interesului branşei medicale pentru astfel de evenimente. În premieră pentru AR-MEDICA, organizatorii au extins latura medicală cu un salon beauty, pentru a dat un plus de valoare evenimentului”, a declarat preşedintele Seculici.
100 de expozanți
Peste 100 de expozanţi din ţară şi străinătate sunt prezenți anul acesta la Arad. Cele mai multe standuri sunt în domeniul stomatologic dar și celelalte specializări ale medicinei se regăsesc în pavilioanele EXPO Arad. Cei interesați pot asista la prezentări şi demonstraţii ale tehnologiilor şi inovaţiilor din domeniul medical dar și la evenimentele conexe pregătite de către organizatori şi parteneri: conferinţe, seminarii, mese rotunde şi workshop-uri etc.
„Ediţia din 2013 a târgului AR-MEDICA, care abordează tema „Clasic şi modern în medicină”, reprezintă o sursă esenţială de informare pentru reprezentanţii sistemului de sănătate, atât din mediul public, cât şi din cel privat, venind în întâmpinarea cadrelor specializate cu o bogată ofertă de tehnologie şi aparatură destinată facilitării şi îmbunătăţirii actului medical. Mulţumim partenerilor, colaboratorilor, dar şi tuturor acelora care ne-au sprijinit pentru ca acest eveniment să prindă viaţă, pentru al XX-lea an consecutiv”, a declarat Simona Văcaru, managerul evenimentului.
Citiți principiile noastre de moderare aici!