Arădenii care dețin gospodării cu terenuri agricole și silvice sau cu animale au obligația de declarare și înscriere în Registrul Agricol. În unele situații, 1 martie e termenul scadent! E vorba de declararea datelor anuale privind membrii gospodăriei, terenul aflat în proprietate și cel pe care îl utilizează, clădirile cu destinația de locuință, contrucțiile anexe și mijloacele de transport cu tracțiune animală și mecanică, mașinile, utilajele și instalațiile pentru agricultură și silvicultură, efectivele de animale existente la începutul fiecărui an în gospodărie sau în unitatea cu personalitate juridică precum și modificările survenite în cursul anului precedent în efectivele de animale ca urmare a vânzării-cumpărării, a produșilor obținuți, a morții sau sacrificării animalelor sau a altor intrări-ieșiri. Potrivit Primăriei Municipiului Arad, perioada în care trebuie îndeplinită această obligație este 5 ianuarie–1 martie.
Între 1-31 mai, arădenii trebuie să declare și să înscrie în Registrul Agricol datele privind modul de folosință a terenului, suprafețele cuvenite, numărul de pomi în anul agricol respectiv.
Reprezentanții Primăriei atrag atenția că persoanele fizice și juridice au obligația să declare datele pentru înscrierea în Registrul Agricol și în afara perioadelor menționate anterior, în cazul în care intervin modificări în proprietate, în termen de 30 de zile de la data modificării.
Program
Programul de lucru cu publicul al Serviciului Agricol din cadrul Primăriei Municipiului Arad este următorul: luni-joi între orele 8-11 și 15-17 și vineri între orele 8-12. Informații suplimentare se pot obține la telefon 0257-253007 sau 0257-281850 interior 186 și 153.
Citiți principiile noastre de moderare aici!