ARAD. Şapte români, printre care şi Marin Crişan – preşedintele Confederaţiei Patronale Arad, au luat parte la o misiune economică tocmai în Iran. Fiecare dintre cei şapte au reprezentat un anumit număr de firme pentru care au încercat să facă lobby pentru a putea încheia contracte cu iranienii.
„Din august, Confederaţia naţională a început demersurile pentru a realiza această misiune economică în Iran, desfăşurată între 26 aprilie – 1 mai. Ne-am dat seama că trebuie ca noi, patronatul, să facem ceva pentru a găsi soluţii pentru firme. Trebuie găsite noi pieţe, iar Iranul este o variantă. Din păcate, relaţiile cu această ţară au fost stopate de mai bine de două decenii”, a spus Marin Crişan.
Şanse pentru vagoane şi mobilă
Printre produsele care ar putea avea piaţă de desfacere în Iran se numără piesele de mobilier şi vagoanele, dar şi cerealele. „Am fost deosebit de surprins atunci când reprezentanţii mediului economic iranian ne-au spus că au vagoane de acum 40 de ani produse în România şi care, încă, funcţionează fără probleme. Avem şansa de a intra pe piaţa lor şi trebuie să profităm”, a mai spus Crişan.
Sistem business to business
Pentru ca ofertele de a investi în Iran, şi nu numai, să ajungă la toate companiile interesate, Confederaţia Patronatului arădean şi-a propus să lanseze un sistem business to business. Practic, toţi membrii patronatului vor fi incluşi într-o bază de date unde vor putea afişa atât nevoile lor de achiziţii, cât şi serviciile sau produsele pe care le comercializează.
„Iranul este o piaţă pe care o puteam ataca” Marin Crişan
Citiți principiile noastre de moderare aici!