Mulţumiţi de transportul în comun. Altfel nu se poate explica faptul că, în acest an, cei care folosesc mijloacele de transport în comun nu au depus nicio reclamaţie la adresa Companiei de Transport Public (CTP) Arad. Datele vin dinspre Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Arad. Reprezentanţii instituţiei au precizat că, spre deosebire de acest an, când nu a fost depusă nicio sesizare la adresa CTP, în 2013 şi 2014 s-au înregistrat câte două acţiuni de control ca urmare a unor sesizări, însă s-au înregistrat şi două reclamaţii – tot în 2014. În final, după încheierea controalelor, s-a stabilit că sesizările sunt neîntemeiate.
În 2013 şi 2014, CJPC Arad au demarat patru acţiuni de control ca urmare a unor sesizări telefonice referitoare la majorarea preţului abonamentelor şi a altor reclamaţii.
Una dintre reclamaţii se referea la perceperea unei taxe de abonament în perioada vacanţei şcolare (reclamaţie clasată ca fiind neîntemeiată), iar cealaltă făcea referire la comportamentul necorespunzător al unei vânzătoare de bilete datorat lipsei în unitate a banilor mărunţi pentru rest, comisarii CJPC Arad emiţând un avertisment angajatei CTP Arad din cauza comportamentului necorespunzător.
„Ultimul control desfăşurat la CTP Arad a avut loc în 25 iulie 2014 ca urmare a cercetării ultimei reclamaţii depuse de consumatori la CJPC Arad. Având în vedere numărul redus de reclamaţii, CJPC Arad nu a iniţiat o tematică proprie de control şi nici nu a primit o tematică naţională ori regională pentru acest domeniu de activitate până la această dată”, ne-au informat reprezentanţii CJPC Arad.
Aceştia au mai precizat că „Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor prin comisariatele regionale şi judeţene îşi desfăşoară activitatea prin acţiuni de control tematic şi de cercetare a sesizărilor şi reclamaţiilor, iar acţiunile tematice proprii se iniţiază în urma mai multor sesizări şi reclamaţii primite de la consumatori într-o perioadă scurtă de timp.
Citiți principiile noastre de moderare aici!