ARAD. Tren direct din Arad la Mangalia. Asta le propune CFR Călători arădenilor care vor să meargă în vara aceasta spre litoral. Compania feroviară anunţă că, începând din 11 iunie, se dă startul programului estival de transport „Trenurile Soarelui”.
„Turiștii vor avea la dispoziție 40 de trenuri ce vor asigura zilnic legături directe din toată țara cu staţiunile de la Marea Neagră și cu Delta Dunării până la data de 11/12 septembrie 2022. Toate regiunile ţării vor fi conectate în perioada verii cu destinaţiile de vacanţă cele mai căutate de pe litoralul românesc, CFR Călători oferind tuturor posibilitatea de a călători fie cu trenurile directe dinspre Arad, Deva, Timișoara Nord, Reșița Nord, Oradea, Satu Mare, Baia Mare, Cluj Napoca, Târgu Mureș, Brașov, Suceava, Iași, Galați, Buzău, fie prin asigurarea unei conexiuni rapide din București Nord prin intermediul trenurilor care circulă într-un orar cadențat (la 1-2 ore) pe ruta București Nord – Constanța și retur. Astfel, timp de trei luni, 30 de trenuri directe (15 dus/15 întors, inclusiv ramurile aferente) care pornesc din principalele orașe vor avea ca destinație /plecare litoralul românesc, din care 18 trenuri (9 dus/9 întors) au ca destinație/plecare Mangalia”, anunţă CFR Călători.
În ceea ce priveşte oraşul nostru, zilnic, la ora 18:18, din Gara Arad va pleca trenul IR 1922, care va atinge toate staţiunile litoralului românesc, începând cu Constanţa, continuând prin Eforie Nord, Eforie Sud, Costineşti, Costineşti Tabără, Neptun HC, Neptun şi, în final, Mangalia. Trenul care va pleca din Arad va ajunge, conform programului celor de la CFR, a doua zi la ora 8:48 în Constanţa, urmând ca finalul călătoriei, respectiv Mangalia, să fie atins la ora 10:43.
Returul va fi făcut de trenul IR 1920, care va pleca, zilnic, din Mangalia la ora 19:12, va ajunge în Constanţa la ora 20:29, iar la Arad va ajunge a doua zi, la ora 11:33.
„Toate trenurile InterRegio estivale au în compunere vagoane clasa climatizate, dotate cu prize electrice pentru încărcarea bateriei laptop-ului sau a telefonului mobil, toalete ecologice, uși de acces și intermediare semiautomate, majoritatea vagoanelor sunt modernizate (reconstruite integral) în ultimii 12 ani. De asemenea, trenurile cu parcurs lung au în compunere vagoane cușetă”, mai anunţă cei de la CFR Călători.
Trimite articolul
X24 ore dus si 28 la intors, atata a fost anul trecut
-
Cat timp? O zi-doua, de doua-trei ori in trei luni? Asta datorita naturii si a companiilor private de marfa care au reviziile la vagoanele de marfa depasite?
-
sa nu iti uiti pastilele, boss
-
Mare lucru era sa pui si pretul bileelor is daca studenti beneficiaza de reducere?
Ajung mai repede pe jos decat cu CFR
-
Tu nu ajungi nicaieri, ca rusii au interzis in Romania!
-
Ce vorbesti sosoaca?
-
Boss, ai uitat de ASTRA!
-
astra din 16.6
Arad-Constanta Arad-Tulcea zboruri Amintiri din Epoca de Aur.Atunci PIBul era 37 md $, acum este 260 md euro.Demagogie!