La nicio lună de când a fost turnat
asfaltul şi traficul greu a fost
direcţionat pe partea reabilitată,
carosabilul de pe Podul Rutier
Micălaca arată sub orice
critică. Lucrarea „se bucură” de
nenumărate critici din partea
şoferilor, care, pe lângă
faptul că, din primăvară, sunt puşi
în situaţia de a conduce pe o singură
bandă pe pod, printre TIR-uri,
acum nici măcar nu o mai fac în
condiţii de siguranţă. Asfaltul
este vălurit, având zone unde s-a deformat
chiar cu zece centimetri.
Altă reţetă
Deficienţele nu au trecut, însă,
neobservate. „Constructorul a trimis probe de
asfalt la un laborator din Bucureşti
şi a cerut altă reţetă”, ne
spune Corina Drăghici, purtătorul de
cuvânt al Primăriei.
„Compoziţia asfaltului este diferită
pentru diverse tipuri de trafic şi de
temperatură. S-a cerut o compoziţie de asfalt
care să suporte mai bine temperaturile
ridicate”, spune Drăghici.
Lucrarea este încă în
garanţie şi va fi refăcută pe banii
constructorului. Execuţia nu va putea demara,
însă, decât după ce se va termina
cu celălalt sens de mers de pe pod,
prelungind termenul de realizare.
700.000 de lei
Municipalitatea a alocat pentru lucrarea de schimbare a
rosturilor de dilataţie şi de reparaţii
la podul Micălaca 700.000 de lei.
Oficial, termenul de realizare a investiţiei este
de şase luni, iniţial estimându-se ca
la sfârşitul verii podul să fie deschis
circulaţiei pe ambele sensuri.
S.B.
Citiți principiile noastre de moderare aici!