Plecat din Arad, duminică, de la ora 19.56, trenul a ajuns la Constanța, luni, la ora 14.04. Cea mai mare parte a întârzierii a fost acumulată în gara Păuliș, unde garnitura de tren a staționat 189 de minute, din pricina penei de curent înregistrate, după furtună, pe relația Ghioroc – Păuliș. Acesta este doar unul dintre trenurile care au avut legătură cu Aradul ce au ajuns cu întârziere la destinație, recordul fiind deținut de IR 72, ce a ajuns, luni seara, în gara Arad cu o întârziere de 5 ore şi 23 de minute, fiind oprit 319 minute în gara Ronaţ Triaj (Timiş), ieşind din ţară, spre Ungaria, cu o întârziere de 316 minute.
S-a reluat traficul între Bătuța și Bârzava
CFR Infrastructură a anunțat, în cursul zilei de luni, că a remediat 43 din cele 44 de avarii produse la infrastructura feroviară pe cele 4 regionale de cale ferată. Ultima avarie rezolvată a fost între Bătuța și Bârzava, fiind vorba de firul 2 al liniei CFR de pe Valea Mureșului. Pentru îndepărtarea avariilor au fost mobilizați peste 300 de salariati și s-a acționat cu 17 drezine pantograf. Au întârziat 112 trenuri de călători cu 14.583 minute.
Întârziere și la Astra Trans
Trei ore și 25 de minute întârziere a avut și trenul companiei particulare arădene Astra Trans Carpatic, pe relația Arad – București, acumulate îndeosebi duminică seara, mai ales la Ghioroc (119 minute) și la Radna (37 de minute).
Citiți principiile noastre de moderare aici!