ARAD. Muncitorii au ajuns pe pasajul peste calea ferată din zona CET şi au început, dar nu în forţă, să lucreze. E şi greu să începi în forţă cu doar 8 muncitori care erau sus pe pasaj, joi după amiaza. Toţi de la societatea SC ICIM SRL care, se pare, a preluat lucrările şi trebuie să le şi finalizeze. Şantierul a fost redeschis de la 1 iulie cu organizarea de şantier şi, de două zile, au început efectiv să muncească. Termenul de finalizare este pe 1 decembrie 2014, când trebuie să se poată circula pe pasaje.
Schimbarea de ştafetă
Lucrarea a fost câştigată la licitaţie în 2011 de către firma CCCF Drumuri și Poduri Timișoara dar, din motive încă necunoscute nouă, lucrările sunt continuate în 2014, aşa cum afirmam, de către SC ICIM SRL. Compania a preluat lucrarea, a făcut o scurtă analiză a situaţiei la zi şi s-au apucat încetişor de treabă. Toţi speră să finalizeze la termen, atât inginerii, cât şi muncitorii, dar mai ales şoferii de TIR-uri care sunt exasperaţi de cozile interminabile de la cele două treceri peste calea ferată. Şi nu s-au abţinut să nu facă unele observaţii, condimentate cu expresii nu tocmai ortodoxe, la vederea muncitorilor de pe şantier.
Au şi ei dreptate, în sfârşit au la cine să strige pe geamul maşinii, stând la coada ce le fură timpul şi le macină nervii.
Aceeaşi coadă care îi va încurca şi pe cei care muncesc la şantier pentru că maşinile care aduc material de construcţii la pasaje sunt nevoite să circule pe aceeaşi şosea.
Ordin din aprilie
Vă reamintim că Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, prin Direcţia Regională Drumuri şi Poduri Timişoara, a emis Ordinul de reluare a lucrărilor în data de 28.04.2014, finalizarea lucrărilor urmând a se realiza până la finele anului 2014. În 16 iunie, când am publicat răspunsul CNADNR legat de blocarea lucrărilor, cauza care împiedica constructorul să reînceapă lucrările era dată drept lipsa autorizaţiei de construcţie care expirase în anul 2012, atunci când pasajele trebuiau să fie gata. Autorizaţie care… dar asta e o altă poveste.
Citiți principiile noastre de moderare aici!