Licitaţie pentru servicii de auditare tehnică şi financiară a proiectului “Sistem informatic integrat pentru furnizarea de servicii de e-guvernare al Primăriei Municipiului Arad”. Aceasta este cea mai nouă licitaţie lansată de Primăria Arad, valoarea estimată a contractului fiind de 88.000 lei.
Serviciile vor fi contractate pentru desfăşurarea a două audituri. Va fi vorba de un audit intermediar, la jumătatea perioadei de implementare a proiectului (sau după cheltuirea a jumătate din suma alocată bugetului), caz în care raportul de audit va fi elaborat cu 7 zile înainte de cererea de rambursare depusă de beneficiar, şi un audit final, însoţit de un raport final care va cuprinde întreaga activitate a proiectului, la ultima cerere de rambursare.
Care este roul acestui audit? “Auditorul va verifica modul de organizare a evidenţelor contabile legate de proiect, va verifica realitatea şi legalitatea plăţilor efectuate, conformitatea documentelor cu cerinţele finanţatorului, pentru a asigura eligibilitatea cheltuielilor efectuate”, se arată în caietul de sarcini.
Proiectul
Proiectul “Sistemul informatic integrat pentru furnizarea de servicii de e-guvernare al Primariei municipiului Arad“ are asigurată finanţarea nerambursabilă din Programul Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice Axa Prioritară III. Obiectivul general îl reprezintă îmbunătăţirea activităţii Primăriei prin extinderea serviciilor de e-guvernare în vederea asigurării accesului liber la o gamă cât mai largă de servicii oferite de administraţie.
Valoare şi termene
Valoarea totală a proiectului este de 7.006.100 lei, din care valoarea totală eligibilă este de 5.312.000 lei. Proiectul trebuie finalizat până la sfârşitul lui 2013.
Citiți principiile noastre de moderare aici!