ARAD. La câțiva kilometri după intrarea în țară, șoferii se întâlnesc cu zeci de gropi în autostradă. Atunci când conduc cu viteză mare și sunt nevoiţi să facă slalom printre gropi, e imposibil să nu se gândească la siguranța lor – dar și a celorlalți – în trafic. Pe o porțiune de câțiva kilometri, prima bandă a autostrăzii este un pericol pentru participanții la trafic.
„Nu vedem așa ceva la noi. Sunt foarte periculoase gropile astea, în special dacă plouă, e pericol de acvaplanare”, spune un șofer neamț, în timp ce o șoferiță spune că autostrada „arată ca un drum de țară. E foarte rău drumul, trebuie să mergi pe banda de lângă axul drumului, pentru că pe prima bandă e foarte periculos, îți fuge volanul dacă nimerești vreo groapă. Am pățit-o astăzi, dar bine că nu a venit nimeni din spate, că am fi făcut accident”.
Au început reparaţiile
Reprezentanţii Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Timişoara, care administrează autostrada de pe raza judeţului nostru, au anunţat încă de marţi că au început reparaţiile la partea carosabilă. Deocamdată, se execută doar plombări provizorii, urmând ca în luna septembrie să se intervină mai serios. „Intervenim în aceste zile pentru eliminarea de urgență a degradărilor apărute după ploile din ultimele zile pe sectorul de autostradă A1 Nădlac – Arad. Momentan, este o soluție de reparații provizorii, urmând ca imediat după semnarea unui contract subsecvent de întreținere pe timp de vară, să fie executate lucrări cu soluție definitivă. Lucrările actuale vor dura 2-3 zile, în funcție de locul intervenției, pe ambele sensuri de mers”, ne-a spus Alina Sabou, purtătorul de cuvânt al DRDP Timişoara. Pe de altă parte, lucrările ample de reparaţii la autostradă sunt programate pentru luna viitoare: „Punerea în ordine a drumurilor naționale și a autostrăzii pentru sezonul rece se desfășoară în perioada 1 septembrie – 1 noiembrie”, ne-au mai spus cei de la DRDP.
Din 2015
Dată în folosință în 2015, autostrada nu mai este în garanție. În ultimii ani, de cel puțin două ori pe an, drumarii sunt nevoiți să cârpească asfaltul, în lucrări mai simple sau mai complexe. „Gropile sunt mari, au apărut de la caniculă, de la tonajul greu. Reparăm des, într-adevăr”, spune un angajat al DRDP.
Trimite articolul
XGropile sunt mari .au aparut de la canicula !!!????
Scuze de doi bani , niciodata nu ar recunoste papagalii astia ca de vina e calitatea asfaltului .asfalt de tot rahatul .ba ca e prea cald vara . ba ca ingheata iarna !
Pai dupa mintea lor . soselele din Spania . Portugalia . Italia
sau din Norvegia .Suedia .Finlanda etc.etc
cam cum ar trebui atunci sa arate ?
-
Nu au bani…..de aceea au dublat și amenzile la roviniete……un parlament și un guvern de hoți …..au bani numai pt ei… vacanțe…..etc ….pe banii săracilor. Dumnezeu să le dea AMAR LA TOȚI!!
Nu au bani…..de aceea au dublat și amenzile la roviniete……un parlament și un guvern de hoți …..au bani numai pt ei… vacanțe…..etc ….pe banii săracilor. Dumnezeu să le dea AMAR LA TOȚI!!
Reparațiile sunt superficiale. De proasta calitate. De aceea țin 3 luni. La nemti frezeaza asfaltul 2o cm la noi 5 cm.Cum drac sa tina…
Autostrazi facute din mamaliga iar au furat
Vezi că politicienii depun jurământul cu mana pe biblie ,încheind cu propoziția:,, Așa să-mi ajute Dumnezeu!”.Deja aici , Dumnezeu e complice , așa că nu merge ,, să le dea amar.In al doilea rând , dacă plătești rovigneta ,nu te deranjează cât e amenda.Atata timp cat justiția nu pedepsește cu ani grei corupția,nu se va schimba nimic.Amarul vieții îl elimini cu viață de huzur și voie bună!
-
asa o fi doar ca din aceasta ecuatie platitorul plateste din banii lui rovinieta asfaltul si eventuala amenda asta ai ai uitat tu
Firmele de casa își dau examenul,dacă mai era cazul.Sa pună banii pt reparat cine a luat comisionul.