ARAD. Cea mai mare investiţie realizată vreodată de Consiliul Judeţean Arad intră în linie dreaptă: finalizarea centurii ocolitoare a municipiului Arad, cu închiderea inelului prin centura de sud-est. Licitaţia pentru proiectarea şi execuţia centurii a fost finalizată, perioada contestaţiilor s-a încheiat, iar constructorul a fost stabilit: firma Porr.
După cum am anunţat în luna iulie a acestui an, pentru realizarea centurii, care va avea şi un pod peste Mureş şi un pasaj peste calea ferată, au fost depuse două oferte. Una a venit de la austriecii de la Porr, iar a doua de la asocierea Mavgo Holding (leader de asociere)-Drumuri şi Poduri Banat (asociat)-Maxagro Center (asociat). În ceea ce priveşte compania Porr, aceasta nu mai are nevoie de nicio prezentare, având în portofoliu, doar în România, construcţii dintre cele mai diverse şi mai complexe. Însă liderul asocierii care a depus a doua ofertă este una dintre firmele care a construit podul prăbuşit de la Luţca, din judeţul Neamţ. Din fericire, în urma analizării ofertelor venite din cele două direcţii, am scăpat de această firmă asupra căreia plana un semn mare de întrebare, licitaţia din Arad fiind câştigată de Porr.
Se semnează contractul
După stabilirea firmei câştigătoare, a urmat perioada în care rezultatul putea fi contestat, lucru ce ar fi însemnat pierderea a multe luni de zile până la finalizarea procedurii. Totuşi, nu a fost depusă nicio contestaţie, aşa că contractul cu Porr intră în linie dreaptă.
„Cel mai probabil, săptămâna viitoare vom semna contractul cu firma câştigătoare, după care aceasta se va apuca de realizarea proiectului tehnic. Termenul pentru această documentaţie este de 6 luni de zile, dar sperăm că proiectul tehnic va fi gata mai repede, urmând ca lucrările efective de construcţie să înceapă în primăvara anului viitor, imediat ce vremea va permite”, ne-a spus Răzvan Cadar, vicepreşedintele Consiliului Judeţean Arad.
Despre centură
În ceea ce priveşte traseul viitoarei centuri, care va avea o lungime de 11 kilometri, aceasta va începe pe DN 69, la intersecţia giratorie cu autostrada A1, traversează denivelat linia CF 218 Timişoara – Arad, se înscrie pe un culoar între municipiul Arad şi localitatea Fântânele, traveseaza cu pod râul Mureş, ocoleşte localitatea Vladimirescu şi se finalizează în DN 7 cu amenajarea unei giraţii. Pasajul peste calea ferată va avea o lungime totală de 147,20 metri, iar podul peste Mureş va avea o lungime de 1.115,60 metri.
Trimite articolul
XExistau variante mulți simple și ieftine dar probabil nu treceau pe terenul cui trebuia.
E bine și asa mai scump, trebuie sa mănânce și gura unora ceva ca demult nu s-au mai făcut exproprieri asa grase.
O banda de circulatie pe sens -frumos-“Gandim spre viitor” si atunci cum sa nu fie inaintea noastra Timisoara si Oradea … halal administratie , nici note de trecere nu va dau , mascarici ce sunteti.
-
Bravo !
-
Timișoara nu-i înaintea Aradului. Tot centură cu o bandă se face, urcarea pe autostradă e la distanță mare de oraș… Și multe altele.
-
Nicule, darrrrr tu pesedist-haurist convins fiind spuneai pe aivi (cu aciolitii tai gen jack&compania) ca nu va fi nimica niciodata de acest proiect! Atunci ce cauti pe aici sa comentezi aiurea?
-
mig29 exact ca MIG-ul esti ,oricate imbunatatiri i-ai aduce tot MIC esti , confuzi interlocutorul dar in fine… Acest proiect este necesar clar , in acest proiect asa cum arata el se observa micimea si limitarea in gandire a celor care sunt la conducerea judetului cat si a municipalitatii … va meritati chelnerii si padurarii care va dirijeaza , sa nu iesiti cumva din cuvintele lor ca va taie p…la!
-
Investiție istorică, de-a dreptul :))
Nu stiu de ce am impresia ca adevarata miza nu este furtul din banii de cosntructie,sau vanzarea de terenuri la suprapret, ci inglobarea cu japca a comunei Vladimirescu in orasul Arad…
ARAD. Cea mai mare investiţie realizată vreodată de Consiliul Judeţean Arad intră în linie dreaptă- bun și cât e valoarea? Articol incomplet!
Va fi cu 4 benzi , nu cu 2
-
Vise
-
Să o crezi tu că va fi cu 4 benzi ! Dupa ce au prezentat, e cu DOUĂ!
doar un search pe Google:
“Mavgo Holding, firmă vizată de DNA într-un dosar, contract de jumătate de miliard de lei cu CNAIR”
“Grup infracțional structurat și gestionat de prestigioasa familie Zifceak, patronii grupului Maxagro din TIMIS. Un clujean de la Gherla, dus la audieri”
O zi frumoasa
-
Exact de aceea nu au castigat
-
Mavgo e firma e partid a psdului care a “reabilitat” podul din Neamț care s-a prăbușit!!!