Compania de Apă Arad vine în sprijinul utilizatorilor serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare. Cu toate că în incinta Companiei au fost instituite măsuri preventive prin care accesul este restricționat total, birourile și serviciile care au activitate de relații cu publicul se ocupă în continuare cu promptitudine de solicitările clienților.
Formulare on-line
Pe pagina de internet a Companiei, în secțiunea Clienți se găsesc formularele care pot fi completate și trimise pe adresa de email clienti@caarad.ro.
Iată ce formulare vă sunt puse la dispoziție de către Compania de Apă Arad: Acte aviz branșament apă/ racord canal/ separare tehnică; Cerere branșament apă/racord canal; Cerere aviz amplasament; Cerere separare tehnică branșament apă; Informare prelucrare date caracter personal; Cerere emitere Acord de preluare apă uzată; Declarație pentru emitere Acord de preluare apă uzată; Memoriu de prezentare și declarație pe propria răspundere.
Informații la telefon 0257.270.843
Pentru orice informații sau ajutor în completarea formularelor, angajații Companiei stau la dispoziție la numărul de telefon: 0257.270.843, interior 5 sau 6 .
„Pentru plata facturilor de apă și de canalizare, Compania de Apă Arad încurajează clienții să folosească mijloacele electronice de plată: plata prin Paypoint, Payzone, Un Doi Centru de plăți, la ATM , la aparate bancare multifuncționale sau prin Internet banking”, au declarat reprezentanții Companiei de Apă Arad.
Trimite articolul
XNe explica cineva competent de la RAAC de ce ni se umfla nejustificat facturile la apa ? ati introdus sistemul citirii odata la doua luni ca sa furati mai bine ? De ce nu va faceti un sistem asemanator celor de la EON cu apometre individuale, cvu autocitire si transmitere prin internet sa va putem da lunar autocitirea faqra sa ne bagati voi adanca mana in buzunare ? de ce sunt diferente atat de mari intre suma citirilor pe interior si apometrul exterior ? De ce nu exista ceva de aceeasi sensibilitate ? cine ce castig are are de la aceste neconcordante si in urma mentinerii acestui sistem de citire si facturare cel putin dubios ?!? ati pus la cale un sistem prin care sa va acoperim noi, consumatorii, furturile de materiale si utilaje si fier din incinta Uzinei de pe Ineului , unde gardul de langa portar e tot mai mic, tot mai distrus de hotii cu care portarii si unii angajatii de noapte sunt in cardasie ?
LE ESTE FRICA SA NU SE IMBOLNAVEASCA VREUNUL DITRE CEI NOUA DIRECTORI