Puțin sub 31% dintre candidații prezenți la toate probele scrise ale examenului de bacalaureat național, sesiunea august-septembrie 2019, au reușit să obțină medie de trecerea.
Cea mai mare medie a fost obținută de către singurul absolvent al Colegiului Național “Moise Nicoară” care nu a reușit să obțină medie de trecere în prima sesiune de anul acesta. Tânărul a reușit acum să obțină media 8.56, făcând astfel că “Moise Nicoară” să aibă rata de promovare a examenului, anul acesta, de 100%.
Cea mai mare medie a unui candidat din promoție anterioară a fost 8.46, obținută de un absolvent al Liceului “Atanasie Marienescu” din Lipova.
Trimite articolul
XElevi dezinteresati , unii profesori la fel .
Ce rost mai are sa faca 12 clase degeaba .
Bani cheltuiti de parinti , bani risipiti pentru plata profesorilor si personalului auxiliar .
Sa se mai desfiinteze din clase , sa mai scapam de acesti bugetari care sunt platiti degeaba .
An de an trec elevii numai de dragul de a ramane cu norma intreaga .
LA PRIVAT CU VOI !
TRANTORILOR !
C-ai bac, ca n-ai, semintele tot acelasi gust are.
Alex Belea
Va rog sa nu traiti cu impresia ca doresc sa ofensez pe cineva, fiti siguri de asta. Parol, desteptii se ofenseaza, prostii se jignesc.
La modul serios, e usor sa arati cu degetul, mai greu sa faci. Ceea ce cred ca ar ajuta, ar fi sa fie studiati copii inca de la gradinita si orientati spre ce se observa ca prezinta pentru ei inters intr-un mod constructiv. Cu atentia indreptata spre afinitatile fiecaruia, inca de la o varsta frageda (5-6 anisori) se pot observa anumite inclinatii. Desigur, le place sa se joace, dar cu indrumarea potrivita, placerea jocului poate fi aplicata cu scopuri consreuctive. spre exemplu: O singura provocare de a construi o casa din piese de lego poate invata un copil despre unitati de masura si marimi fizice. Pe masure ce construieste se discuta cu copilul, i se arata exemple. Are n-are ferestre, la ce folosesc ele, cat de mari trebuie sa fie, apoi usi, apoi mai tarziu alte elemente….
Din pacate aici se vede cat este de defect sistemul romanesc de invatamant! Scoala profesionala desfintata! Scoli postliceale putine si majoritatea sunt in domeniul sanitar! O gramada de lucruri inutile in materia predata la nivel de liceu! Sistem vechi de predare a materiei comparativ cu nivelul tehnologiei actuale! Facultatile nu mai au scop de a scoate elite ci doar scopul de a obtine venituri financiare! Un lucru clar si evident este rata scazuta de promovabilitate de la introducerea camerelor de filmat! Brusc elevii nu mai au capacitete de invatare?