Drumarii au plătit societăţii conduse de Nelu Iordache nu mai puţin de 89,3 milioane de euro în primele 10 luni ale acestui an, dar lucrările au întârziat să apară. Iar cea mai mare problemă o reprezintă chiar autostrada Nădlac-Arad, lotul I, care a fost realizată doar într-un procentaj de 20 la sută, deşi, conform graficului de execuţie, până în prezent şoseaua trebuia să fie gata în proporţie de 70 la sută.
În topul firmelor care au încasat bani mulţi anul acesta de la CNADNR se află şi asocierea FCC Construccion – Porr, care au primit 36,1 milioane de euro pentru varianta de ocolire a municipiului Arad, dar şi asocierea FCC Construccion – Astaldi, care au încasat 35 de milioane de euro pentru realizarea autostrăzii Arad-Timişoara. În sfârşit, austriecii de la Alpine Bau au primit 32,5 milioane de euro pentru realizarea lotului II al autostrăzii Nădlac-Arad, tronson care se află în grafic în ceea ce priveşte lucrările şi care este programat a fi finalizat în primăvara anului 2013.
Citiți principiile noastre de moderare aici!