Este şi cazul celor care traversează şoseaua în Grădişte, la trecerea la nivel cu calea ferată din municipiul Arad, unde barierele coboară de câteva ori într-un ceas şi se ridică precum nivelul de trai, cu încetinitorul. Dovada a fost filmată de către un pieton supărat care locuieşte în zonă. La câteva minute după ce se lasă bariera, apare şi locomotiva, care este oprită exact pe drum. Aici, mecanicul aşteaptă, tacticos, sosirea unui coleg care îi înmânează o hârtie. Piesa, care se repetă zilnic de nenumărate ori, este urmărită cu dezgust de şoferii opriţi la un capăt şi la celălalt al barierei. Aşadar, cinci minute înainte să ajungă locomotiva solitară, alte două minute în care aceasta stă, oprită pe drum şi alte două, trei în care operatorul depune un efort considerabil să apese pe un buton, pentru ridicarea barierelor, după trecerea mastodontului SNCFR. Aşadar, cam 10 minute de aşteptare şi şoferii pot răsufla uşuraţi că bătaia de joc a celor de la SNCFR nu le-a răpit decât 600 de clipe de viaţă.
Contactaţi, pentru a oferi o explicaţie pentru această anomalie tipic românească, reprezentanţii SNCFR spun că au nevoie să vadă concret acest filmuleţ, pentru a se pronunţa, iar această vizualizare nu se poate face decât luni, pentru că vineri, 1 aprilie, la ora 15.00, nu mai lucra nimeni…
Citiți principiile noastre de moderare aici!