ZIMANDU NOU. În luna februarie anunțam, după o serie de discuții cu reprezentanții CFR SA, că „atât pe DN79 Arad-Oradea, cât și pe DJ791 Zimandu Nou-Sântana, la trecerile cu calea ferată vor fi montate bariere automate”. Conform datelor furnizate inițial de către reprezentanții companiei naționale, trecerile la nivel cu calea ferată aveau să fie modernizate până cel târziu la finalul lunii mai. Birocrația, însă, se pare că le-a dat bătăi de cap, astfel că abia în urmă cu puțin peste o săptămână s-au apucat de lucrat.
Văzând că lucrările propriu-zise au început abia după depășirea termenului inițial de finalizare a acestora, am luat din nou legătura cu cei de la CFR SA. Aceștia ne-au transmis că ordinul de începere a lucrărilor atât pe DN79, cât și pe drumul dintre Zimandu Nou și Sântana, a fost dat abia pe 26 iunie, iar „data estimată pentru finalizarea lucrărilor este 28.08.2019”.
Ambele treceri la nivel cu calea ferată vor fi modernizate de către ISAF Societatea de Semnalizări şi Automatizări Feroviare S.A, societate deținută de către o companie din Franța și una din Austria.
Semicumpene de tip BAT
Cele două treceri, situate pe calea ferată Arad-Oradea, la km 12+550 (Zimandu Nou, pe DN79) și la km 14+070 (ieșirea din Zimandu Nou spre Sântana), vor fi dotate cu bariere automate cu semicumpene de tip BAT, câte una pe fiecare sens de mers.
Citiți principiile noastre de moderare aici!