Aşa cum vă informam în urmă cu aproximativ doi ani, un bloc de locuinţe urmează să fie construit la piciorul pasajului care duce în Micălaca, pe partea dreaptă (în imediata vecinătate a blocurilor 102). Dacă la vremea aceea, proiectul ne înfăţişa un imobil cu demisol/subsol+parter+8etaje+1etaj retras, proiectul din prezent ne propune o variantă exclusiv supraterană, cu parter+8 etaje+2 etaje retrase. A rămas, aşadar, o construcţie pe 11 nivele, dar demisolul/subsolul a fost eliminat şi a apărut încă un etaj retras. Blocul va avea maximum 35 de metri înălţime, lucru care cu siguranţă nu îi bucură prea tare pe cei care locuiesc în zonă, în blocuri cu şase şi opt etaje.
54 de apartamente
Potrivit memoriului de prezentare a investiţiei, „parterul va fi parţial închis, penstru asigurarea accesului locatarilor, a circulaţiilor verticale, spaţiile tehnice necesare, boxe de depozitare. Suprafaţa rămasă a parterului va fi deschisă şi amenajată la cota carosabilului ca parcari acoperite pentru autoturismele proprietarilor de apartamente. La nivelul etajului I se vor amenaja spaţii de prestări servicii. În imobil se vor amenaja un număr de 52-54 apartamente, câte 6 apartamente pe nivel curent, respectiv câte 2-4 apartamente pe fiecare etaj retras. Fiecărui apartament îi va reveni câte un loc de parcare amenajat pe proprietate. Pentru spaţiile destinate funcţiunii de servicii se vor amenaja separat un număr de locuri de parcare, socotind conform Regulamentului general de urbanism un loc de parcare la 100 mp suprafaţă desfăşurată de spaţii comerciale/prestări servicii.”
Acces auto şi pietonal
Suprafaţa totală a terenului pe care se va realiza investiţia este de 1.742 metri pătraţi, proprietar al acestuia şi beneficiar al investiţiei fiind societatea comercială „Promoţii şi Construcţii Moţ” (deţinută de Paul Moţ şi Daniel Moţ). Zona de locuinţe şi servicii se va întinde pe 624 mp, în timp ce zonelor verzi amenajate şi parcajelor înierbate le-au fost alocaţi 338 mp. Cea mai mare suprafaţă de teren e destinată platformelor carosabile (775 mp).
„Accesul auto şi pietonal pe parcelă nu este actualmente reglementat, neexistând o legătura carosabilă şi pietonală dintre terenul studiat şi strada Iuliu Toader, respectiv strada Exterioară. Accesul la teren se propune a se realiza de pe strada Iuliu Toader, prin extinderea acesteia până la parcela studiată. Totodată, pe latura sudică a terenului studiat se doreşte extinderea străzii Exterioare pentru realizarea unei ieşiri de pe proprietate. Terenurile afectate de realizarea accesurilor carosabile şi a extinderii reţelelor de utilităţi pe proprietatea studiată sunt terenuri private, proprietatea Statului Român” – se arată în documentul citat. Cheltuielile pentru amenajarea accesului carosabil la incintă vor fi suportate de investitor.
[related-post post_id=”1675605″]
Citiți principiile noastre de moderare aici!