Primăria nu a reparat, aşa cum a promis în luna aprilie, rosturile de la trecerea peste liniile de tramvai de pe Calea Radnei – sensul giratoriu din apropierea centrelor comerciale. Vehiculele care vin dinspre centura oraşului sau merg spre strada Şiriei stau în coloane lungi pentru a trecere prin acest loc. Asta pentru că gropile formate lângă liniile de tramvai s-au adâncit foarte mult în ultimele luni.
Camioanele şi maşinile abia traversează liniile, iar în urma lor se formează coloane care uneori blochează şi sensul giratoriu.
Deşi Jurnal Arădean / www.aradon.ro au mai semnalat problema în luna aprilie, reparaţii nu s-au făcut. Atunci, Primăria Arad ne dădea asigurări că “în zona Selgros, se va interveni dupa Sărbătorile Pascale”.
Sărbătorile au trecut de mult, însă nici urmă de muncitori care să rezolve problema şi nici nu sunt speranţe pentru următoarele săptămâni. Asta pentru că municipalitatea a amânat lucrările din cauza traficului foarte intens de pe DN7, în condiţiile în care CNAIR a deviat o parte din traficul greu pe Valea Mureşului, din cauza unor lucrări pe DN 68A, sectorul Margina – Holdea.
Conform Primăriei, dacă s-ar face acum reparaţii la ieşirea din Micălaca până la limita cu localitatea Vladimirescu, traficul ar fi complet blocat, având în vedere fluxul mare de vehicule care circulă în zonă.
“Lucrările sunt programate după ridicarea restricțiilor impuse de șantierul de pe DN 68 A Margina – Holdea. Vă reamintim faptul că acum o lună de zile Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Timişoara anunța devierea traficului greu de pe un sector al DN 68 A Deva – Lugoj pe rute ocolitoare, până în 10 iulie. Aceasta a generat o creștere semnificativă a valorilor de trafic la ieșirea din municipiu spre Vladimirescu și imposibilitatea municipalității de a interveni”, a transmis Primăria Arad.
Trimite articolul
XGropile alea sunt asa de 4-5 ani de zile, devin mai mari pe zi ce trece. De ce nu pozati si craterele de la Jumbo, inainte de trecerea de cale ferata care delimiteaza Arad si Vladimirescu. Si acelea au cativa ani vechime, se plombeaza cam o data pe an si tin pana la prima ploaie. Tot Aradul s-a umplut de gropi si nu face nimeni nimic.
Dati sporiuri de noapte si lucrati noaptea, ma javrelor. Ca in tarile civilizate.
Stimate MB, care ai scris acest articol, problema traficului vine din doua parti:
1 pasajul inexistent peste calea ferata spre Horea
2 trecerea de cale ferata spre Vladimirescu la care toate masinile incetinesc, iar fiind un flux mare de masini, se blocheaza tot.
-
Problema este de fapt a celor care aleg sa lase idiotii ce ies din parcarea Jumbo. In realitate se ocoleste drumul european pe o portiune de 300m fapt care nu face decat sa puna in dificultate si mai mare traficul. Solutia ar fi plantarea unui militian permanent in respectiva zona, dar asta contravine muncii de birou de care toti vor sa aiba parte
aceasta e cea mai mica cauza a aglomerarii din zona Selgros. situatia este creata de un cumul de cauze.
o banda pe sens , suntem un oras de intrare/iesire in/din tara cu un DN7(E68) strangulat de un pasaj neterminat (de care nu se mai atinge nimeni de cativa ani) si Vladimirescu cu noile cartiere prin care trece acest drum european. la aceste cauze se mai adauga si mitocania din trafic, se intra pe langa Selgros si se iasa in DN7 pe la Jumbo, de la giratoriu pana la Jumbo fac aprox 20 minute (drum de 30 secunde) de la Jumbo mai merg cu maxim 20KM/h pana se trece de zebra din centru Vladimirescu.
intrebarea mea e de ce nu s-a proiectat centura sa iasa dupa Vladimirescu?
Eu am sesizat deja Primaria Oradea cu aspectul acesta,dar si altele la nivelul comunei Arad,sper sa primesc un raspuns,ori sesizarile sa fie trimise la Arad.De fapt,de la Primaria Arad nu te poti astepta la nimic,in afara de ronduri de seara,cit despre rezolvarea unor probleme,e mai bine sa asteptam sa vina dl.Bolojan ….
Nu inteleg totusi de ce semafoarele care ar ajuta o idee traficul de pe centura sunt pe intermitent dar cele mai in fata merg non stop.
Niște ordinari drumul ala e praf de ani de zile, o batjocura pentru cei care le plătesc salariile la acește javre incompetente.
Tipic romanesc se construiesc case la greu și drumuri alternative deloc, tot aceleași drumuri ca în 1950 când se circula. Cu căruță…. Și toate din incompetenta alesilor care sunt prea înapoiați sa gândească ceva calumea.
Îi efectiv penibil ce se întâmplă acolo. Aradul ar trebui să forțeze pe marele sat Vladimirescu ceea ce a devenit să construiască cale ocolitoare pentru cartierele noi de acolo. Au apărut vreo 10000 de case noi în ultimele ani, și un drum european nu e stradă, să blochezi cum vrei tu când virezi stânga peste cealaltă bandă. Calea ferată e deja cea mai mică problemă din zona aia. Ar trebui închise străzile de acolo și să construiască un sens girator uriaș unde să facă mașinile întoarcerea în direcții de mers. Pe cheltuiala comunei Vladimirescu evident. Că ei au generat haosul asta imens, neavând nici un plan de dezvoltare făcut pe termen lung, și cartiere de case imense aprobate ca proștii. Rușinos. Îmi pare rău de arădeni. De data asta comuna Vladimirescu (conducerea) ar trebui mustrat cât se poate de tare.
Toate comentariile portate sunt perfect adevărate. Ma bucur ca toți tratează cu seriozitate subiectul. Dar cum să facem să le impunem soluțiile celor care ar fi trebuit să le găsească,dar sunt incompetenți si rau intenționați. Poate o partiție, o manifestația?