ARAD. Una dintre cele mai mari organizaţii ale transportatorilor de mărfuri din România, cu sediul în Arad, poartă discuţii cu firmele membre pentru boicotarea benzinăriilor austriece. Cu toate că discuţiile sunt în toi, cei mai mulţi şoferi afiliaţi au oprit alimentarea cu motorină în Austria şi la staţii din România patronate de austrieci înainte de luarea unei decizii formale. Măsura este o formă de protest faţă de decizia Austriei de a se opune aderării României la Spaţiul Schengen.
Alimentează în Italia
“E normal să avem atitudine împotriva lor. Avem discuţii în acest moment cu membrii afiliaţi APTE 2022 pentru a boicota benzinăriile din România patronate de austrieci, dar şi cele din Austria. Dacă cei care fac politică externă în România atâta pot, noi nu putem face mai mult”, declară preşedintele Asociaţiei Patronale a Transportatorilor ‘Europa 2002’ (APTE 2002), Adrian Pop.
De asemenea, patronul unei firme de transport mărfuri din Arad, Dorin Pop, care este şi vicepreşedinte APTE 2002, spune că majoritatea şoferilor afiliaţi au început această formă de protest.
“Chiar dacă încă nu a fost luată formal decizia la nivelul Asociaţiei, vă asigur că deja 90% dintre şoferii noştri au oprit alimentarea la benzinăriile austriecilor. În cazul firmei mele, încă din seara anunţului am luat această decizie şi le-am comunicat-o şoferilor. Noi având camioanele alocate pe Comunitatea Europeană, vă daţi seama că alimentam cu mii de litri de motorină în Austria. Dar acum avem alternativă, pentru că italienii au redus preţul cu 15 eurocenţi pe litru”, a spus Dorin Pop.
Pierderi pentru companii
APTE 2002 este cea mai mare organizaţie a transportatorilor de mărfuri din vestul ţării, reprezentând circa 2.200 de companii din domeniu care au peste 15.000 de camioane.
În luna octombrie, reprezentanţii Asociaţiei declarau că pierderile companiilor din domeniu sunt foarte mari din cauza blocajelor de la frontiera cu Ungaria, în timp ce şoferii preferă să se angajeze la companii din Ungaria pentru a evita să stea chiar şi 10 ore la graniţă.
“În toţi aceşti ani în care aderarea României la Schengen a fost amânată, firmele de transport mărfuri au pierdut între 18 – 22% din cifra de afaceri. La frontiera cu Ungaria se aşteaptă uneori 10 – 12 ore în coloană, iar asta înseamnă un program de condus pierdut, care are 9 ore. Dacă un camion stă blocat la graniţă un program de condus, acesta nu produce bani, produce doar pierderi. În România, peste 66.000 de camioane au curse în Comunitatea Europeană, deci ne putem imagina pierderile semnificative adunate de companiile de transport”, spunea Adrian Pop.
Trimite articolul
XActionarul majoritar al OMV este Nis Petrol care e detinut de catre Gazprom
Noapte buna!
Poate ar trebui sa boicotati ai firmele de expediție austriece : lagermax, cargo-Partner, GW, Englmayer, LKW Walter …
Câteva zile și trei și asta. Mai ales dacă și coboară ăia prețul cu vreo 10 bani, adio patriotism la rumânache. Bye -bye, l-a păpat pisica.
Poezie, malul este tot acolo , sa fim triști..
FELICITARI BRAVI ROMANI, foarte bine faceti, aceasta este solutia corecta fata de acesti profitori austricati, BOICOT GENERAL !! Nu mai trebuie niciodata , fie tratati ca pe superiori, cum unii probabil i-au tratat pana acum ! Caracterul lor jegos trebuie sa le aduca multe consecinte..TRAIASCA PATRIOTII ROMANI, TRAIASCA RO !!
-
Dar romanii cand profita de pe urma altora cum e? Atunci e bine? Nu de alta, dar guvernantii nostrincam de 32 de ani fura si profita, si noi tot acceptam mizeria si necivilizatia…
-
Las-o balta,troll hashtagist ! Cu ce au profitat romanii? Au mers romanii sa taie padurile din austria? Au mers romanii sa impuste monumentele naturii din austria? Au mers romanii sa faca profituri colosale in austria,cum au facut austriecii la noi?
Am vazut pe online cum hoardele infecte hashtag rezist au inceput propaganda de sustinere in favoarea austriecilor si impotriva Ro ! Voi, hashtagistii ati desfiinta Ro maine,daca ar fi dupa mintea vostra bolnava! arda-va..
-
Ai dreptate dar numai intr-o mina.
Cum au putut austriecii sa taie padurile, si sa impuste monumentele naturii?
Foarte simplu: au primit aprobarile necesare si au platit sute de mii de euro (poate mai mult)! Deci aceste bunuri care apartin tuturor, au fost vindute tot de ticalosii din parlament,asa zisii “oameni de afaceri” -
Daca ne-ar fi invitat austriecii (sau orice alta tara) la ei, sa le luam padurile si alte resurse… cred ca mergeam si noi. Asa si “strainii rai care ne iau totul” au venit la noi pentru ca au fost invitati de catre noi (romanii care profita si au profitat de aceste lucruri). Asa cum unii oameni din companiile austriece au avut beneficii, la fel au avut si unii romani care au vandut acele resurse… La fel cum nu tara Austria a venit in Romania, nici tara Romania nu le-a “dat resursele”. Sunt oameni la ambele capete, iar daca tu nu realizezi asta… chiar imi pare rau de tine…
-
-
Normal, daca elevul pica examenul, intotdeauna profesorul e de vina…
-
Sau poți sa privești in felul următor: dacă clasa politica nu este capabilă sa negocieze intrarea in Schengen poate o facem noi …
-
Normal… si eu daca angajez tamplar, ma pun eubsa ii fac munca si la sfarsit il felicit pe tamplar si il si platesc bine… Si daca nu iese bine treaba, dau vina pe cel care mi-a vandut lemnul…
-
Numai Gica Contra pe aici. Cu austriecii nu negociezi nimic. Totul se rezuma la bani sau resurse. Numai acolo ii atingi. Un OMV poate sa schimbe cat ai bate din palme un cancelar care o ia pe aratura. Si o va face.
-
Era vorba despre transferul vinovatiei de pe clasa politica pe companiile austriece. Companiile nu au avut nici o vina, pe cand clasa politica are toata vina… iar noi continuam sa ii pupam in cwr, mai ales pe cei care se dau mari nationalisti acuma…
-
-
-
Povesti, dacă se retrag investitori străini România numai are nimica dejaba fac proteste pana ce lei dorm, dacă se scoala lei se vezi cum tot revin la normal