ARAD. Fără buget şi fără posibilitatea de prognoză a activităţii pe anul curent. Aşa îşi desfăşoară acţiunile Agenţia pentru Ocuparea Forţei de Muncă Arad de la 1 ianuarie, întrucât Bucureştiul nu a transmis, până în acest moment, bugetul pe anul în curs.
Pe zero
„Nu ştiu care va fi bugetul alocat Agenţiei noastre în acest an astfel că ne este foarte greu să putem spune câte cursuri de formare vom putea face, câte acţiuni specifice pentru consiliere şi reîncadrare pe piaţa muncii vom reuşi să desfăşurăm în 2013 şi, în general, care vor fi ţintele noastre în noul an. Cel mai probabil, în mare parte, vom urma direcţiile avute şi în 2012, analizând însă punctele slabe şi încercând să îmbunătăţim gradul de încadrare al şomerilor în câmpul muncii”, ne-a declarat Horia Ocolicean, director adjunct al Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă Arad. Cert este că, în primele două luni ale acestui an, AJOFM Arad nu are prognozate cursuri de formare profesională – potrivit informaţiilor de pe pagina oficială a Agenţiei Naţionale, urmând ca, abia după ce va avea un buget, să poată face şi achiziţii de astfel de servicii.
Raport pe 2012
Anul trecut, AJOFM a reuşit să califice şi recalifice 488 de persoane în cadrul cursurilor speciale organizate de Agenţie. „Cei mai mulţi arădeni au dorit să urmeze cursuri în domeniul IT şi în construcţii, fiind foarte probabil ca şi pe viitor să păstrăm aceleaşi direcţii în formarea profesională”, a mai spus Ocolicean.
„Aşteptăm alocarea bugetului pentru a ştii încotro ne îndreptăm” Horia Ocolicean
Citiți principiile noastre de moderare aici!