„Persoanele interesate să prezinte verbal propuneri în cadrul dezbaterii publice vor avea la dispoziție 5 minute pentru prezentare. Aceste persoane sunt rugate să se înregistreze online la adresa de e-mail dezbaterepublica@primariaarad.ro sau direct la sediul instituției-Primăria Municipiului Arad, Bulevardul Revoluției, nr.73, Palatul Cenad, la Serviciul Relații cu Publicul și Asociații de Proprietari, camera 5, luni, marți, miercuri, între orele 8:30-16:00, joi, între orele 8:30-17:30, vineri, între orele 8:30-13:30, persoana de contact: consilier juridic Compartimentul Asistență Juridică, Direcția Comunicare – Antonina Bulboacă, telefon 0257/281.850, int.304, precum și la data dezbaterii publice, la sala de ședință” – transmite Primăria.
ARAD. Proiectul de hotărâre privind repartizarea excedentului bugetar al Municipiului Arad rămas nerepartizat și cel privind adoptarea Bugetului General de Venituri și Cheltuieli al municipiului Arad pentru anul 2025 intră în dezbatere publică. Evenimentul va avea loc luni, 24 martie 2025, ora 11.30, în Sala Regele Ferdinand a Primăriei, și online, prin platforma ZOOM accesând următorul link: https://zoom.us/j/95610083882?pwd=PVSCthGKcIVFag0w9JfFGMc83cIEfl.1
La dezbaterea publică sunt invitați să participe toți cei interesați, în limita locurilor disponibile în sală, persoane fizice și juridice, organizații ale societății civile, societăți comerciale, reprezentanți ai instituțiilor publice interesate etc.
Citiți principiile noastre de moderare aici!