ARAD. După cum ne-au obişnuit la fiecare scrutin, cei de la Direcţia Judeţean de Evidenţă a Persoanelor Arad anunţă că activitatea instituţiei, dar şi a celor 19 servicii locale de evidenţă din întreg judeţul, se va adapta alegerilor parlamentare care au loc la sfârşitul acestei săptămâni. „Toate serviciile de evidenţă a persoanelor de pe raza judeţului îşi vor desfăşura activitatea atât sâmbătă, 5 decembrie, în intervalul orar 8:00 – 16:00, cât și duminică, 6 decembrie, în intervalul orar 7:00 – 21:00”, anunţă reprezentanţii DJEP. Eliberările documentelor de identitate se va face pentru toţi arădenii care apelează la serviciile de evidenţă a persoanelor în cele două zile, cu sau fără programare prealabilă, telefonică sau online. Unde se pot prezenta arădenii ale căror cărţi de identitate şi-au pierdut valabilitatea, sunt deteriorate sau pierdute? La sediul DJEP şi la serviciile de evidenţă a persoanelor din Arad, Chișineu-Criș, Curtici, Ineu, Lipova, Nădlac, Pecica, Pâncota, Sântana, Sebiș, Gurahonț, Săvârșin, Socodor, Șiria, Târnova, Vinga, Vârfurile, Vladimirescu.
Expirate în pandemie
Totuşi, dacă există arădeni care deţin acte de identitate expirate după data de 1 martie, aceştia pot sta liniştiţi, le vor putea folosi în continuare. Şi asta pentru că, potrivit legii 55/2020, actele de identitate emise de autoritățile publice cărora le-a expirat termenul de valabilitate începând cu data de 01.03.2020 își mențin valabilitatea pe toată perioada stării de urgență/alertă, precum și pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestor stări.
Citiți principiile noastre de moderare aici!