ARAD. Vară de vară călătoriile cu trenul pe distanțe lungi sunt adevărate probe de rezistență. Fie din cauza caniculei care afectează viteza trenurilor, fie din cauza furtunilor care pot doborî arbori pe linii, fie din cauza unor accidente, transportul feroviar este mereu calamitat. Relatările publicate de televiziunile naționale confirmă că trenul care a plecat de la Arad pentru a ajunge la Mangalia a ajuns la destinație după aproape 24 de ore.
Garnitura care a plecat din Arad spre Mangalia, via București, a ajuns la destinație după aproximativ 24 de ore. Șapte ore a întârziat pe traseu, pentru că furtuna din vestul țării a doborât mai mulți copaci pe liniile de înaltă tensiune.
571 de minute întârziere
Potrivit unei comunicări CFR Călători: „Trenul IR 1921 Mangalia – Bucureşti – Craiova – Arad a staţionat stația Fundulea din cauza lipsei tensiunii în linia de contact. Trenul a acumulat o întârziere de 571 de minute. La ora 08.43 trenul IR 1921 a garat în staţia Bucureşti Nord, călătorilor în tranzit li s-a oferit apă și produse preambalate”.
CFR spune că la Timișoara, Iași, Craiova și Brașov au intervenit echipe pentru a se asigura că nu vor mai fi întârzieri cauzate de vreme, însă pe liniile ferate din România sunt și alte probleme. În anul 2019, trenurile din România au înregistrat în total întârzieri de aproape 4 ani și jumătate.
Trimite articolul
XLa japonezi trenul ajunge in statii la secunda. La noi ajunge dupa un an, daca mai ajunge…
-
Da, dar japonezii au pierdut războiul!
-
Dar nici nu au tradat.
-
Păi, tocmai pentru asta l-au pierdut pt. că n-au trădat!
-
-
de ce se mai permite de catre institutile statului ca cfr sa functioneze?e clar ca ar trebui sa fie in faliment pt ca nu respecta orele asa ceva in nici o tara din lume nici in africa nu vezi trenuri tomberon ca in rrromania!
-
si ce ai vrea sa fie privatizate si CFR -ul precum au
fost privatizate in Arad
UTA TEBA Strungul Aradeanca Tehnometalica Fca de spirt Libertatea Refacerea Tricoul Rosu CT 5 si multe altele care au ajuns praf si pulbere? Ia vezi ce s-a ales de liniile si traseele CFR ( judetene) doar din judetul Arad care ”s-au privatizat ”
Iti dau numai un exemplu
Linia Siclau – Socodor – Graniceri care nu mai e functionala de vreo 2 ani desi terasamentul exista si mai sunt si alte exemple in judet destule.Asa ca…. -
Eventual unor companii private care fac transport feroviar! Aici un privat (firmă din Timișoara),mecanicii nu au respectat indicația semnalului de intrare și a lovit din spate un alt tren privat! Mecanicii având și alcoolemie!
Glorie eternă ție , Necolaiciuc ! Și leprelor care te-au numit în funcție . Și celorlalte lepre , cele din inzdiduțiile statului român – național și unitar – care ar fi trebuit să vadă ce faci și n-au făcut-o . Și superbei (in)justiții rumâne , care doar că nu ți-a spus mersi pentru ciordeală .