„Reducerea vitezei de circulaţie a trenurilor cu 20-30 km/h faţă de viteză normală, în zonele aflate sub incidența avertizărilor meteo de temperaturi foarte ridicate pentru această perioadă, reprezintă una dintre principalele măsuri aplicate de orice sistem feroviar, în vederea derulării traficului în condiţii de siguranţă. Reiterăm faptul că, zonele aflate sub avertizare de temperaturi extreme, pentru următoarele trei zile sunt: nordul Crișanei, Maramureș, cea mai mare parte a Transilvaniei, Moldova, jumătatea estică a Munteniei și Dobrogea, aflate sub incidența codului galben, respectiv Banat, Oltenia, jumătatea de vest a Munteniei, precum și în sudul Crișanei și sud-vestul Transilvaniei, aflate sub incidența codului portocaliu”, au transmis cei de la CFR.
„Subliniem faptul că, în intervalele orare în care temperatura în aer depășește deja 37 de grade, personalul de întreţinere a infrastructurii feroviare efectuează permanent revizii suplimentare pe reţea, prin verificarea directă a căii, măsurarea şi înregistrarea permanentă a evoluţiei temperaturilor la nivelul şinei”, au ţinut să mai transmită ceferiştii.
Trimite articolul
XSi al tramvaielor de ce,nu?merg unii cu viteza de se rup in 2 si imperio,nu doar cele vechi.chiar nu i vede NIMENI???
Cât mai poate scădea viteza , că e și așa sub media vitezelor chiar din țările sărace lipite pământului.Păi în ritmul ăsta te urci in tren și mergi cu o viteză de ajungi în trecut
-
Mergi pe langa tren mai repede ca trenul
Bănuiesc că era a dracului de mare viteza asta de scade.