MARGINA. Autostrada Nădlac-Sibiu are un „ciot” lipsă, lung de vreo nouă kilometri, la graniţa judeţelor Timiş şi Hunedoara, spre autostrada Deva-Sibiu, iar circulaţia între cele două segmente de şosea de mare viteză se face pe drumul naţional 68A, între Margina şi Holdea. Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Timişoara a demarat lucrări de modernizare a drumului naţional respectiv, după ce acesta a ajuns sub orice critică. Până acum, lucrările s-au realizat sub trafic. Însă DRDP anunţă că, începând de luni, 10 mai, vehiculele rutiere cu masa totală maximă autorizată mai mare de 7,5 tone nu vor mai putea circula pe şoseaua care se află în lucru. Restricţia se va aplica cel puţin două luni de zile, până în 10 iulie, iar măsura a fost luată pentru continuarea lucrărilor de reparații.
„Odată cu instituirea restricțiilor de tonaj și devierea traficului greu, lucrările se vor executa pe tot parcursul zilei, iar zonele aflate în șantier vor fi semnalizate cu semafoare și pe parcursul nopții, circulația desfășurându-se alternativ, pe o bandă. Fiind un drum în lucru, pentru autoturisme și vehicule de până la 7,5 tone, se mențin restricțiile de viteză, la 30 km/h”, anunţă cei de la DRDP Timişoara.
Care vor fi variantele ocolitoare pentru camioanele care circulă dinspre Nădlac spre capitală şi invers?
„Pe direcţia Nădlac-Bucureşti, rutele de ocolire sunt: A 1 nod Balinţ – A 6 Lugoj – DN 6 Lugoj – DN 6 Caransebeş – DN 68 Caransebeş – DN 68 Hațeg – DN 66 Hațeg – DN 66 Simeria – A 1 Simeria sau A 1 Nădlac – A 1 Arad – A 11 Arad – DN 7 Arad – DN 7 Ilia – A 1 Ilia. Pe direcţia Bucureşti-Nădlac, varianta de ocolire este A 1 Ilia – DN 7 Ilia – DN 7 Arad – A 11 Arad – A 1 Arad – A 1 Nădlac”, anunţă DRDP Timişoara.
Ce înseamnă asta pentru judeţul Arad? Tot traficul de pe autostradă se va muta pe DN 7, iar centura din Gai va fi, din nou, sufocată de mii de TIR-uri care vor tranzita Aradul în drum spre şi dinspre Nădlac.
Citiți principiile noastre de moderare aici!