Nici măcar într-o zi, asfaltul de pe şosele nu a „scăpat” de greutatea zecilor de tone, cât cântăreşte fiecare camion care circulă pe drumuri. Patronii firmelor de transporturi, că vorbim de transporturi de mărfuri (clasicele TIR-uri), fie că vorbim despre cei care exploatează nisip şi balast în balastiere, au demonstrat, încă o dată, că greutatea buzunarului lor e mai importantă decât păstrarea drumurilor în condiţii bune de circulaţie. Mii de camioane au putut fi observate pe drumurile judeţene şi naţionale, dar şi pe autostradă, în fiecare zi în care, teoretic, vehiculele trebuiau să stea în parcare.
„Degeaba instituim noi restricţii, dacă Poliţia nu ne ajută la aplicarea legii”, ne-a declarat Iustin Cionca, preşedintele Consiliului Judeţean Arad.
Acesta s-a plâns de nenumărate ori, în ultimii ani de zile, că transportatorii nu respectă legea nici în ceea ce priveşte încărcătura maximă a camioanelor, nici în ceea ce priveşte restricţiile impuse de instituţie. Cionca a tot spus că modernizarea şi întreţinerea drumurilor judeţene costă foarte mult. Şi tot preşedintele Consiliului Judeţean s-a rugat de transportatori, în cadrul unor întâlniri, să respecte legea. Mai ales că unii dintre cei mai mulţi beneficiari ai drumurilor bune sunt chiar ei, transportatorii. Totul a fost în zadar.
Trimite articolul
XSă facă ei așa în Ungaria, Austria încolo… :)) pe restricție nu scoate unul nasu din parcări sau îl scoate pe sute de euro amenda +confiscare… Ăia nu se joaca, la noi valuri drumurile.
-
Anonimule în țările despre care vorbești se pune accent pe viață omului iar asfaltul e de calitate drept dovadă Ungaria a ridicat toate restricțiile pentru acest weekend pt.camioane așa că nu mai puneți botul la niște articole scrise la comandă pt.niște politicieni ticăloși și corupți care încearcă să-și ascundă incompetența și hoția.Trebuie să recunoască această clasă politică că aceste șosele nu rezistă datorită că sânt de proastă calitate.
-
Valuri drumurile zici, oare din cauza camioanelor sau din cauza furturilor de materiale. Te-ai întrebat vreodată înainte de a arunca cu vorbe cât de ușor e sa stai în fata soarelui intr-o cabina. Alte tari ridica toate restricțiile sa fie mai ușor pentru oameni
Romanul tâmpit fiind pune restricții,nu stau ei cei din birouri în căldură. Și pe lângă mai au și susținători înguști la minte. Bravos națiune!
Daca majoritatea patronilor sunt fosti politisti ce ati vrea sa faca…..sa -si faca datoria pe o asemenea canicula.Ei nu isi fac datoria nici pe racoare.Vezi zgomotele motoarelor turate pe timpul noptii.
-
condu in continoare nu sti ca patronu frare de te da afara din tara
Asta cu restricția pe caldura e o măsură aberanta. Doar în România ai auzit de asa ceva. În restul tarilor europene nu tot pe asfalt se circula? Aha, ca și aici se fura sau se lucrează superficial și calitatea asfaltului nostru lasa de dorit e alta chestie. Nu ai terasament bun, sigur ca se deformează din pricina căldurii. Și cei care va plângeți ca măsură aceasta nu este respectata pe timpul zilelor de restricție ia faceți pauza și nu mai mâncați ca panica de la Kaufland și alte câte magazine dacă nu e proaspătă cam strâmbi din nas . Marfa aceasta nu se livrează decât cu cei pe care noi ii apostrofat și ne plângem ca nu stau în cabina mașinii între 10,00 și 20,00 .
Cred ca singura tara din Europa, unde in timpul caniculei se restrictioneaza circularia la camioane. In Spania oare cum ar fi, daca in timp de canicula s-ar opri lumea? Adica la noi e mai bine sa mori in cabine, decat sa faca lucrari ca la carte? Sau cel putin cum ar trebui…
-
Croatia, Cehia, Grecia, Italia, Polonia, Slovacia, subt doar cateva care au inchis circulatia (inclusiv si pentru peste 1.5T). Dar na… nu ca nu au inchis toti complet, e alta treaba. Dar na, multe tari au drumuri facute pentru tiruri, nu circula prin mijlocul orasului ca la noi.
Si sa fim seriosi, daca nu furi motorina sa o vinzi, ai destula sa iti dai drumul la clima si nu mori de cald in cabina…
-
Nicule mare mincinos poți fi sau ești vreun politician sloios.Să-ți fie rușine pt.minciunile pe cre le-ai scris nesimțitule
-
Exista site-uri speciale pentru tiristi unde sunt afisate toate restrictiile din Europa. Daca tie iti e lene sa cauti si sa vezi, nu inseamna ca cineva minte. Oricum, pare ca iti e lene sa citesti si comentariul complet in care am specificat ca “nu complet”… dar na…
-
Nici este un pierde vara, ba este patron si la el toate controalele sunt fara sanctiuni pentru ca el este perfect si corect, ba este cetateanul model care reclama la politie. Un nimeni care nu are ce manca si posteaza pentru doi lei ca si ceilalti cativa muritori de foame. Fac exact ce li se spune, singuri mor de foame cu pateul in mana pentru ca nu au brisca…
-
Afara iei amenda cand stai cu motorul pornit. Ce sa faci, nicu nu a iesit din padure inca…
-
@ anonim, bine ca ai inteles tot. Mana mai incet, poate erai atent la drum si nu ai inteles la ce m-am referit.
-
-
-
Da parcari sunt? Tu vrei sa ti omu in cabina la 40 de grade si dupa aia sa conduca toata noaptea? In Hungarian daca trece de o anumita temperatura, deschid circulatia. Nici unde in europa nu inchid drumurile pentru ca este cald, construiti naibi drumuri cum trebuie.
În sudul Italiei este frecvent 40 de grade și nu am auzit să fie restrictii de circulație pe timpul verii !!!
Nu prea vedem politie rutiera pe asfalt sa fie clar!
Asa ca fiecare sofer circulă cum vrea si pe unde vrea
Mai ales in oras e jale , se circula pe interzis ( pe str.Gojdu, Baritiu , Marsieu) se trece pe rosu ( B.Maracine Saguna etc) se trece peste linia mediana dubla de pe Romanilor de pe o parte pe alta mai ales de catre cei ce intra sau ies de la spalatoria auto , etc etc despre prioritatea pietonilor ”zebre” nici nu mai zic nimic . De ce la vecini se poate circula normal si la noi nu? de la Varsand la Bekescsaba am intalnit 3 echipaje rutiere plus un radar si de la Arad la Deva doar o singura masina de politie, asa ca……………asta e!
Si se mai mira unii ca dupa cum vedem in mass media la vecini nu sunt atatea accidente rutiere ca si la noi.