Doi candidaţi râvnesc la funcţia de manager general al Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Arad. Până vineri, 28 iulie, ora 15.00, la sediul spitalului fuseseră depuse două dosare de înscriere la concursul organizat de Consiliul de Administraţie al unităţii medicale pentru ocuparea funcţiei de manager persoană fizică, pe durată determinată. Cine sunt candidaţii?
Mihai Şeran, şef Serviciu Managementul spitalelor în cadrul Consiliului Judeţean, şi preşedinte al Comisiei de concurs, a dezvăluit pentru Jurnal arădean/ Aradon, numele înscrise în cursă: ec. Carmen Lucuţa şi dr. Horea Timiş. Dacă primul candidat nu reprezintă pentru nimeni o surpriză – fiind vorba de actualul manager interimar –, nu putem spune acelaşi lucru despre cel de al doilea…
Dr. Horea Timiş are 39 de ani şi este din Alba-Iulia. Fost director al Direcţiei de Sănătate Publică Alba, Horea Timiş este în prezent managerul HBS Group – o firmă specializată de consultanţă şi optimizare în managementul medical. Dr. Timiş nu este deloc străin de Spitalul Judeţean Arad, în urmă cu doi-trei ani, firma sa întocmind, la comanda Consiliului Judeţean, o strategie pe sănătate, legată de viitorul celei mai mari unităţi medicale din judeţul nostru.
Concursul pentru ocuparea funcţiei de manager al Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Arad se desfăşoară în perioada 28 iulie-21 august şi are două etape. Prima este eliminatorie şi constă în verificarea îndeplinirii de către candidaţi a condiţiilor stabilite în anunţul de concurs. Cea de a doua etapă presupune susţinerea publică şi evaluarea proiectului de management şi este programată pe 14 august. Rezultatul final al concursului (după soluţionarea contestaţiilor) va fi făcut public pe 18 august.
Evaluare cu public
Potrivit anunţului de concurs, „orice persoană care îşi manifestă intenţia de a participa la susţinerea publică şi de evaluare a proiectului de management şi de a adresa întrebări va transmite solicitarea şi eventualele întrebări la adresa de email scjaradsecretariat@yahoo.com până la data de 12 august, ora 15.”
Citiți principiile noastre de moderare aici!