ARAD. Joi și vineri, pe 20 și 21 aprilie, s-a desfășurat cea de a șasea ediție a Târgului locurilor de muncă ARJOB, organizat de Jurnal arădean și Aradon. La fel ca în edițiile trecute, ARJOB depășește limitele clasice atunci când vine vorba de recrutarea de personal, remarcându-se atât prin profesionalismul companiilor prezente cât și prin intenția clară de angajare a celor care îi trec pragul. Ediția de primăvară a adus și câteva nume noi pe piața arădeană, fie că vorbim de zona retail sau de cea a industriei, la ARJOB fiind prezente companii nu doar din Arad, dar și din județele vecine, semn că târgul a reușit să se impună ca un eveniment de referință în zona recrutării pe partea de Vest.
„Atunci când compania INFORM MEDIA PRESS a decis să organizeze acest tip de eveniment, am avut ca obiectiv principal asigurarea unui mediu profesionist în care companiile să își poată expună ofertele de încadrare și să își poată promova activitățile, iar arădenii care, fie intenționează să se angajeze, fie ar dori să își schimbe locul de muncă, să găsească cele mai bune oferte. Ne-am bucurat că încă de la prima ediție am găsit deschidere din partea companiilor și cu fiecare târg pe care l-am organizat am încercat să venim și mai mult în sprijinul companiilor. Acum, la cea de a șasea ediție putem spune că ARJOB este un eveniment de referință pe piața recrutărilor, nu doar în Arad ci și chiar în regiune”, a punctat Cristian Șulințan, director de vânzări Jurnal arădean/aradon.ro.
Cea de a șasea ediție a ARJOB i-a avut pe parteneri instituționali pe cei de la Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Arad. AJOFM a venit în sprijinul celor aflați în căutarea unui loc de muncă prin diseminarea de materiale informative, utile în vederea interviului de angajare, dar și prin prezentarea măsurilor de sprijin ce pot fi accesate de către companii. Aradul trece printr-o perioadă dificilă în ceea ce privește recrutarea forței de muncă, numărul infim de șomeri și forță de muncă disponibilă făcând ca întreg procesul de angajare să fie unul extrem de dificil. Și în acest context, târgul ARJOB a fost o gură de oxigen pentru companiile prezentre.
În ceea ce privesc companiile de la ARJOB, ediția din această primăvară a adus atât nume consacrate, companii care au venit la primele ediții ale evenimentului, cât și companii aflate la prima participare. Cei care au fost încă de la început la ARJOB au subliniat că acest eveniment le dă posibilitatea să vină în fața arădenilor printr-o formă nouă de promovare, să își facă cunoscută activitatea și chiar să dărâme anumite bariere sau preconcepții care pot exista vis-a-vis de activitatea companiilor mari și foarte mari. Pe de altă parte, cu toții au subliniat faptul că în foarte mare parte cei care trec pragul ARJOB vin deja pregătiți cu CV-uri și au o intenție serioasă de angajare, ceea ce înseamnă că evenimentul reușește să atragă exact forța de muncă pe care toate companiile o caută.
JobsON, o nouă platformă
Implicarea INFORM MEDIA PRESS pe piața muncă a mai făcut un pas în această primăvară și prin lansarea platformei de recrutare JobsON. Pagina este una dedicată locurilor de muncă, fiind în fapt un portal regional de angajare.
Platforma de recrutare online JobsOn.ro se adresează atât celor aflați în căutarea unui loc de muncă, cât și companiilor care caută să angajeze. Orice candidat se poate înscrie pe JobsOn.ro gratuit, accesând pagina www.jobson.ro și selectând crearea unui cont de candidat. Înregistrarea unui cont de companie pe JobsOn.ro este de asemenea gratuită.
JobsOn.ro pune la dispoziția utilizatorilor o serie de facilități: candidatul își poate completa on-line CV-ul fie în limba română, fie în limba engleză, poate seta la preferinţe o anumită companie şi poate să primească notificări când aceasta listează anumite job-uri, dar şi pregătirea şi realizarea interviurilor pe portal.
Companii prezente la ARJOB
În cadrul celei de a VI-a ediții a ARJOB au fost prezente companiile: Porta Doors, HAI Indsutries, VAT România, Coficab România, Webasto România, FINPROM, Coindu România, HELLA, Kromberg, Astra Rail, Leroy Merlin, Bosch, Hennlich, Leoni, Prohuman APT Oradea, Remarkt Magazine, Filip SRL.
Trimite articolul
XSunt firme care pur si simplu promoveaza sărăcia
De ce???
-
Daca esti programator, sau altceva (inalt calificat) in IT, unele dintre acele nume ofera niste posturi platite intre binisor si f. bine.
Stiu de un caz concret, la una dintre ele…salariu mult peste 3.000 Euro in mana.