Începând cu data de 15 mai 2020, conform prevederilor art.2 din OUG nr.55/2020, activitatea de expertiză medicală se reia.
Termen în perioada stării de urgenţă
Pensionarii de invaliditate care au avut termen de revizuire în perioada stării de urgență (16 martie -14 mai 2020) vor fi revizuiți pe baza documentelor medicale emise după ultima revizuire medicală, precum și a programului de recuperare.
Documentele vor fi transmise prin serviciul poștal la Casa Județeană de Pensii Arad, strada Voluntarilor nr. 2A, cod 310157 sau prin mijloace de comunicare electronică (e-mail: pensii.arad@cnpp.ro).
Pensionarii sunt rugați să trimită de urgență documentele menționate, întrucât revizuirea medicală se va desfășura în perioada 15 mai – 15 iunie 2020, precum și actualizarea numărului de telefon la care pot fi contactați în caz de nevoie și cu specificarea cabinetului de expertiză medicală la care sunt arondați.
Termen în perioada 15 mai – 15 iunie
Pensionarii de invaliditate cu termen de revizuire în perioada 15 mai- 31 mai 2020, respectiv 1 iunie – 15 iunie 2020, se vor prezenta la cabinetele de expertiză medicală la care sunt arondați cu documentele medicale emise după ultima revizuire medicală, precum și programul de recuperare, în vederea revizuirii la termen.
În urma analizării actelor trimise, decizia medicală și planul de recuperare emise de comisia de expertiză pentru următoarea revizuire, vor fi comunicate titularului prin intermediul serviciului poștal, cu confirmare de primire.
„În cazul în care nu se vor trimite actele medicale solicitate în termenul legal, pensia de invaliditate va fi suspendată” – atenţionează Mihaela Vasil, director al Casei Judeţene de Pensii Arad.
Citiți principiile noastre de moderare aici!