„Având în vedere prevederile art.49 și 50 din Decretul Președintelui României nr. 195/16.03.2020, privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României, publicat în Monitorul Oficial al României nr. 212/16.03.2020, Casa Județeană de Pensii Arad anunţă că, începând cu 25 martie 2020, pe toata durata decretării stării de urgenţă, operațiunea de înregistrare a cererilor de deschidere a drepturilor de pensie se va realiza telefonic la numerele 0257–281320 şi 0257–281345 sau pe adresele de e-mail: pensii.arad@cnpp.ro şi loredana.szatmari@cnpp.ro. Comunicarea ulterioară a numărului de înregistrare se va efectua prin telefon/ e-mail, iar persoanele vor fi anunțate când să depună la sediul Casei Județene de Pensii Arad (Arad, strada Voluntarilor nr.2A, Cod 310157), în plic sigilat, documentația necesară stabilirii drepturilor de pensie” – transmite CJP Arad.
Ajutoare de deces
În ceea ce priveşte ajutoarele de deces, plata acestora se va face prin mandat poştal sau în cont bancar. Actele necesare solicitării ajutorului de deces sunt: cerere tip, copie act identitate solicitant, copie certificat de deces, dovada suportării cheltuielilor de deces. Documentele, însoţite de precizarea numărului de telefon al solicitantului, se vor trimite prin fax la numărul 0257–214061, prin e-mail, la adresa pensii.arad@cnpp.ro sau prin poştă la adresa: Arad, strada Voluntarilor nr.2A, Cod 310157.
„În cazul în care se doreşte plata ajutorului de deces prin bancă, în cerere se va specifica contul IBAN al solicitantului și banca la care este deschis” – precizează reprezentanţii CJP Arad.
Contribuţii, negaţii, alte cereri
Contribuţia de asigurări sociale datorată de persoanele care au încheiat contracte de asigurare socială la Casa Judeţeană de Pensii Arad se va plăii NUMAI prin banca, în contul de Trezorerie RO23TREZ02122210304XXXXX.
Eliberarea de negaţii E101 pentru persoanele care desfășoară muncă sezonieră în Germania nu se vor mai elibera atâta timp cât statele se află în stare de urgență și au graniţele închise.
Alte cereri, solicitări, adeverințe de stagiu, recalculări pensii, pensia pentru luna decesului, cupoane de pensii etc., se vor transmite prin fax, e-mail sau poștă.
Trimite articolul
XBuna . Ma numesc Burai Ioan si am o intrebare pentru Doamna Loredana Szatmari. Am avut un deces in familie. este vorba de fratele meu Burai Iosif se numeste si vreau sa va intreb daca am dreptu la ajutor pentru inmormantare deoarece eu am suportat toate cheltuielile cu acte doveditoare, Eu sunt pensionar de boala,Decedatu nu a avut nici un venit, nici un ajutor de la Primaria Santana nu a avut familie nu a avut ajutor de la Asistenta Sociala Santana. Va rog sa- mi specificati-daca am dreptu la ajutoru de deces, si ce suma pot primi. Va multumesc Astept un telefon de la dumneavoastra, un e.mail nr de mobil 0754432287
Buna ziua,numele meu este Elena Sasu si as dori sa_mi spuneti ce document trebue sa va duc din uk unde ma aflu acum pentru a_mi adauga anii lucrati in uk la anii lucrati in Arad pentru pensie.Va multumesc si astept raspuns cat mai cueeand posibil.
Buna ziua ma numesc Fejes Zoltan si as avea o intrebare de ce inca nu am primit decizia de recalculare? sunt ceva probleme,trebuie sa mai aduc acte? suntem in 2 Sept si eu nu stiu nimic despre decizie rog raspuns!!
Buna ziua,
Ma numesc GAL MARIA si inca nu am primit decizia de recalculare a pensiei.
Va rog sa-mi transmiteti acest document .
Va multumesc anticipat.