PPC Energie, fosta companie Enel, a anunţat că miercuri 1 mai, dar şi în perioada 3-6 mai, casieriile vor fi închise. Aceste zile sunt libere legale. În acest interval serviciul de call center va fi disponibil numai pentru informații în sistem automat, precum transmiterea indexului, detalii despre factură și sold.
Arădenii care vor dori să achite facturile chiar şi în aceste zile vor putea utiliza canalele digitale, compania subliniind că recomandă clienților „să folosească în continuare opțiunile digitale de comunicare, de primire și de plată a facturii, precum și contractarea online”.
Astfel, clienții au la dispoziție două variante simple pentru a primi factura electronică, imediat ce a fost emisă: pe mail sau prin sms. Indexul de energie electrică sau gaz poate fi transmis online folosind secțiunea Index din cadrul aplicației myPPC sau de pe pagina web https://myppc.ppcenergy.ro/. De asemenea, pentru a trimite indexul pentru energie electrică clienții pot apela (în timpul perioadei de telecitire specificată pe factură) numărul de telefon gratuit 0800.07.08.09 sau numărul cu tarif normal 021.9977.
Plățile se vor putea efectua online, prin direct debit sau transfer bancar sau din aplicația myPPC. Pentru clienții care prefera plata numerar, există automate de plată de tip self-pay, amplasate în magazinele PPC Energie, precum și în rețelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland și în alte magazine alimentare.
Citiți principiile noastre de moderare aici!