ARAD. Duminică după-amiază, ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a venit în vizită pe șantierele feroviare din județul Arad. Ministrul s-a oprit la tunelul feroviar de la Bata, acolo unde a precizat că deși „v-am obișnuit pe șantierele de drumuri”, acum „suntem pe un șantier de cale ferată, o lucrare spectaculoasă”. Tunelul face parte din lucrarea de reabilitarea căii ferate pe coridorul IV pan-european, Arad-Simeria, fiind vorba de aproximativ 140 de km cu o valoare a investiției de 2 miliarde de euro, fonduri europene.
„Avem un tunel de 600 de metri. Galeria este excavată un pic mai mult de jumătate. Pe aici trenurilor vor trece peste doi ani cu 160 km/h, întreaga linie fiind proiectată pentru această viteză ceea ce înseamnă că la sfârșitul proiectul timpii de deplasare se vor reduce de la 3 ore până la aproximativ 1 oră între Arad și Deva. Vom avea o cale ferată modernă. Tehnologia de execuție este foarte interesată și se lucrează bine. Este foarte important să investim echilibrat în cele două moduri de transport: cale ferată și rutier. Proiectele de cale ferată sunt foarte importante și se vede întrucât în PNRR avem mai multe fonduri pentru feroviar decât pe rutier. PNRR este în mare parte dedicat căii ferate”, a punctat ministrul Cătălin Drulă.
În plus, ministrul USR PLUS a specificat: „Pe acest șantier problemele birocratice au fost rezolvate, constructorul are front de lucru liber și așteptăm mobilizare corespunzătoare din parte lor. Desigur monitorizăm lucrarea pentru a fi de calitate și la timp. Din partea noastră, a statului, vrem să facem un parteneriat cu firmele de construcții: să ne asigurăm că au tot ce le trebuie, dar să livreze lucrări de calitate”.
Trimite articolul
Xiar idiotenii…drumurile se sufoca si e prioritar feroviarul…cat sa fi de tampit?
-
tâmpit este cel ce gândește îngust. oare nu sunt și oameni care nu au mașini? sau nu pot conduce din motive medicale? deci pentru ei evul mediu, nu? te rog nu mai scrie tâmpenii altadats
-
bai omule sunt si oameni care nu au nici trotinete si atunci subt prioritari aia 5 la.suta?cine mai merge cu trenul care pute a rahat la.propriu?cei mai multi oameni nor pe.sosele din cauza supraaglomerarii acolo trebuie intervenit unde e suprasolicitare …vezi cat de prost poti fi invoci 5 la.suta din fraieri care mai cred in tren!
-
Calea ferata nu e facut numai pentru persoane ci si pentru marfuri.
1 tren cu 100 de vagoane = 100 de tiruri -
Toata Europa de vest merge cu trenul sau cu transportul in comun in orase.
-
-
tâmpit este cel ce gândește îngust. oare nu sunt și oameni care nu au mașini? sau nu pot conduce din motive medicale? deci pentru ei evul mediu, nu? te rog nu mai scrie tâmpenii altadats
#numaiVaDrogat
aveti o singura posibilitate spalati rusinea feroviarului. vara cu trenurile din vest si nord catre constanta.
in rest, rutier si aerian pt toata lumea, si ne miram ca incalzim global. voi sunteti de vina.
-
incalzesc.global cei ce detin o avere prea mare pt.o singura persoana cel care are iaht avion elicopter si se folosesc de.ele.2.sau 3 persoane incetati cu politoca idioata cu gay si incalzirea globala china incalzeste global.cat 10 ue la un loc si nu ii va stopa nimeni!
Ce vorbim de prioritate calea ferata?Sa stai intrun “COTET”16 ore fara aer conditionat sau cu aer conditionat nefunctionabil.vagoane de pe timpul lui Ceasca pardon reconditionate “VOPSITE DIN ALBASTRU in ALBASTRU INCHIS”La 16 ore de mers cu “COTETUL”nu ai posibilitatea sa cumperi o sticla de apa rece ca vagoanele restaurant si bar au disparut total,ca pe timpuri mai ca nu aveai vagoane restaurant-bar la trenuri locale.Da nu aveai trenuri de mare viteza(media orara 40 km)Inter regio.regio aveai rapide,accelerate,personale.Locomotive care au inconjurat globul pamintesc de zeci de ori batrane de 40-45 de ani Si atunci vorbim de prioritate pe calea ferata???
Am văzut cum arată un kăkat în pădure !!!