Arădenii vor să știe: De ce porțiunea de drum din fața Teatrului de Stat Arad, dinspre Mihai Eminescu spre Unirii este blocată traficului?; Când se vor termina lucrările pe Bulevardul General Dragalina și, astfel, sectorul cuprins între Hotel Parc și Filarmonica de Stat să nu mai fie blocat la orele de vârf? Cozile se întind uneori peste Mureș spre Subcetate și înspre Boul Roșu; De ce strada cu sens unic Aviator Georgescu nu este blocată înainte de a intra pe stradă ci doar la capătul ei spre Bulevardul General Dragalina? Șoferii sunt nevoiți să dea cu spatele ș astfel apar blocaje.
Decongestionarea traficului în zona Teatru
În ceea ce privește porțiunea de drum din fața teatrului, se pare că s-a optat pentru blocarea acesteia pentru a evita blocajele: „Pentru a se evita crearea de ambuteiaje în intersecţia Bulevardul Revoluţiei cu strada Mihai Eminescu, în intervalele orare cu valori ridicate de trafic, DGPLA a dispus închiderea segmentului de drum din faţa Teatrului Clasic<Ioan Slavici> din Arad. Restricţia este temporară, iar întoarecerea autovehiculelor de pe sensul Primărie – Piaţa Avram Iancu, pe sensul Piaţa Avram Iancu – Primărie se poate face prin spatele Teatrului”, ne spune Ralu Cotrău, purtătorul de cuvânt al Primăriei Muncipiului Arad.
Dragalina, până la sfârșitul săptămânii
În ceea ce privește lucrarea de pe Dragalina, Ralu Cotrău spune: „Conform celor comunicate de firma contractată pentru executarea lucrărilor de reabilitare a reţelei de transport și distribuţie a energiei termice (termoficare) în Arad, lucrările de pe Bulevardul General Dragalina ar trebui să se încheie la finele acestei săptămâni. Pentru a-şi respecta angajamentul luat, constructorul va suplimenta cu echipe de muncitori din ţară efectivul care este în acest moment în teren”.
Garduri metalice pe Aviator Georgescu
„În cursul zilei, Primăria Municipiului Arad prin Direcţia Generală Poliţia Locală va monta garduri metalice care să impiedice accesul pe strada Aviator Georgescu, dinspre Bulevardul Decebal. În cazul în care restricţia de circulaţie de pe Bulevardul General Dragalina se menţine, se va face o propunere de permanentizare a acestei restricţii în Comisia de Sistematizare a Circulaţiei din Muncipiul Arad”, explică Ralu Cotrău.
Trimite articolul
XAm crezut ca Falca a plecat din Arad,uitat sa-i fie numele ,însă văd ca idioții au ramas.
Mai este o problema si cu circulatia dinspre UTA spre Fortuna, exact din zona Kaufland încolo, aceasta este gâtuita de inexistenta unor benzi speciale de refugiu dedicate pentru a o lua în stânga spre Kaufland, la fel si la Lidl/Politie si la ultima spre Fortuna/Dâmbovitei.
Vii pe banda 2 si te trezesti ca esti obligat sa o iei în stânga, în loc sa fie asigurata o banda de refugiu pentru acest lucru, iar tu sa ramâi pentru a merge înainte. Vad o multime de soferi, care nu sunt din Arad, încurcati de aceste intersectii gândite cu partea dorsala. Pe de alta parte ramâi cu o singura banda de iesire din oras, doarece în dreapta ai masini parcate. Iar la orele de vârf e dezastru…
Descongestionare sf [At: DEX / Pl: ~nări / E: descongestiona] 1 Eliberare a unui organ de un aflux de sânge, prin împrăștierea sângelui îngrămădit Si: descongestionat1 (1). 2 Dispariție a congestiei Si: descongestionat1 (2). 3 (Fig) Eliberare a unei regiuni sau a unei localități de un surplus de populație Si: descongestionat1 (3). 4 (Fig) Dezaglomerare a unei căi de comunicație Si: descongestionat1 (4).
Dragi Aradeni, sper ca sunteti pe acceasi unda ca si mn si va da-ti seama ca Aradul a ajuns in ultimi ani de tot rahatul.. Trafic blocat drumuri pline de gropi pe fiecare strada capace de canal lasate in asfalt cand dai cu roata in ele cobori toti sfinti mai putin si se rupe directia in doua.. Au peticit Aradul si si-au batut maxim de noi.. Platim taxe,impozite si mai cresc toate si noi suntem bataia lor de joc…. Trebuie da-ti jos toti cei care conduc Aradul asta in halu asta.. Falca ar trebui tras la raspundere a luat toti banii Aradului si acm il doare la basca pe la Bruxeles…
Eu am identificat o singura problema : nu sunt strazi deschise complet circulatiei, neciuruite, fara santuri, guri de canal prea inalte sau prea joase.Peste tot lipsesc strazile pe care circulam sau benzi de pe acele strazi. Cred ca nu are rost sa spun ce e la Podgoria la ora 17:00. De azi imi iau si o cafea ca drumul pe fosta Lacului e excursie, dureaza 10-15 minute. bafta, nervi de otel si nu in ultimul rand mariri de salariu ca vom plati dublu combustibilul, doar suntem cu platile la zi la taxe, impozite si utilitati astfel incat au bani de blocat toate strazile pentru deblocarea traficului (asa am inteles ca au facut in fata Teatrului).Nu imi dau seama care a fost solutia gasita pentru Subcetate, dar din Micalaca nu mai poti intra in cartier ca e blocat traficul complet de saptamana trecuta si nu am vazut inca pe nimeni lucrand.
Cred ca problemele ar fi mai usor de gestiona daca 1) ar exista o comunicare eficienta intre Primarie si cetateni,2) daca Primaria ar urmari permanent stadiul lucrarilor si nu doar sporadic,3) daca cei in fisa postului carora exista obligatia de a actiona pentru aigurarea unei circulatii fluide SI-AR FACE DATORIA si 3) daca la terminarea fazelor “brute” ale lucrarilor,executantii ar grabi repunerea carosabilului in sparea de dinainte ,in timpul cel mai scurt.Si aici incep problemele.Pentru ca niciunii,nici altii,nu-si fac treaba!Si ce simplu ar fi?!
De fapt,vad din voturile arădenilor că nu sunt probleme in trafic,sunt doar câțiva nemulțumiți. Despre ce discutam atunci?
DesfintatI statia de taxi din Alfa…..este cea mai prost amplasata statie din Arad—-strada ingusta,blocaje,injuraturi,–vai de cei care au proiectat-o in acel loc.—-poate trece cineva de la primarie si pe acolo ca sa se minuneze putin de cea ce se petrece pe acea straduta—-dar cu asa specialisti prin primarie ….ne cam meritam soarta..