ARAD. În urma sondajului Aradon, referitor la meditațiile private, părerile cititorilor noștri sunt împărțite. 36,26% consideră că meditațiile sunt absolut necesare elevilor, în încercarea de a-și crește performanța școlară. Totul, pentru rezultate cât mai bune, pentru o cât mai bună pregătire în vederea examenelor.
19,30% sunt de acord cu meditațiile, dar ar dori ca veniturile profesorilor să fie fiscalizate, pentru ca această afacere să iasă din zona gri, în timp ce 18,32% cred că meditațiile private sunt doar o formă prin care unii profesori își suplimentează veniturile, întrebându-se de ce aceștia nu pot preda mai bine la clasă sau dacă primesc puteri de superpredare odată ajunși acasă.
Șase ore la școală, două la meditații și încă minim două ore la teme. Zece ore de muncă pe zi este unul dintre motivele pentru care 15,01% consideră că meditațiile creează un stres suplimentar elevilor, împovărați oricum de o programă prea stufoasă.
11,11% au votat ca sportul să ia locul meditațiilor, apreciind că o activitate sportivă ar fi mult mai benefică într-o țară în care sportul de masă suferă.
Că își meditează sau nu copiii, este opțiunea fiecărei familii. E cert că unii copii au nevoie să fie meditați, iar alții (și) în urma meditațiilor ating performanțe extraordinare. E adevărat că pentru unii profesori este doar o afacere, cum la fel de adevărat este că unii predau din suflet și sunt de mare ajutor. Faptul că în România se face prea puțin sport e un adevăr trist, care generează altă problemă. Până la urmă, toate deciziile, atât ale părinților, cât și ale profesorilor ar trebui luate în favoarea copiilor, în interesul lor, păstrându-se un echilibru care să-i poată face să se bucure cu adevărat de anii minunați ai copilăriei.
Trimite articolul
XPoate cand sistemul de invatamant si parintii au sa intelega ca producerea de biblioteci ambulante de date, asa numiata “performanta” nu duce la nimic, meditatiile v-or fi ceva de domeniul trecutului. Sistemele de invatamant care performeaza cu adevarat sunt cele care invata copii sa gaseasca solutii practice la ptobleme reale si nu incerca sa-i faca teoriticeni pe toti… Poate ar fi de vizionat reportajul lui Michael Moore despre sistem de invatamant din Finlanda, cel mai performant la ora actuala…