Compania de Transport Public Arad anunţă că, începând de luni, 4 martie 2024, ora 8:30, din cauza unor lucrări de mentenață la rețeaua de transport, se suspendă circulația tramvaielor pe tronsonul Piața Romană – Gara Aradul Nou.
Urmare a acestui fapt, vagoanele aferente Liniei 3 vor avea capăt de linie Piața Romană. Pe tronsonul Piața Romană – Gara Aradul Nou și retur, tramvaiele vor fi înlocuite de autobuze, care vor opri în vecinătatea stațiilor de tramvai.
Situaţia va dura cel puţin o săptămână pentru că este vorba de o lucrare amplă: refacerea trecerii peste liniile de tramvai de pe şoseaua principală spre străduţe.
Trimite articolul
XI intrebare am si eu … ce spuneți , dacă se facea lucrarea asta în săptămâna aceasta , fiind vacanță la copii ? LOGIC ?
-
Da, dar pentru călători, nu pentru CTP
-
Aveți pretenții la normalitate? Ceea ce pentru călători e normal nu e și pentru CTP.
… Și ce-ar fi fost dacă tot ați pierdut Finanțarea Europeană pt podul de pe A. Șaguna, să-l fi făcut ȘI PT. LINII DE TRAMVAI, cu o conexiune în linia lui 18B de pe str. Kogălniceanu și linia lui 3, conectată la intersectia dintre Calea Timișorii și Ștefan cel Mare ?
Așa ați fi avut PERMANENT o conexiune alternativă cu Aradul Nou, indiferent de ce s-ar fi intâmplar cu podul Traian. Pt că, e de așteptat (nu și pt. voi care nu sunteți òn stare să anticipați nimic) , că intr-un viitor nu foarte îndepărtar, podul Traian, vechi de peste un secol, nu va mai suporta vibrațiile foarte puternice ale tramvaielor.
Și-atunci să vă văd ce o să faceți cu arădenii din Aradul Nou:
– o să i duceți cu exorbitantele autobuze electrice, care vor yrebui schimbate la 4 – 5 ani, datorită acumulatorilor? (despre schimbarea acumulatorilor nu prea are rost să vorbim, pt ca face aproape cât un vehicul nou).
Dar, se pare că “are balta pește” și arădenii bani “de jumulit”…
-
Gresit. Mergeti pe Saguna si vedeti ca se lucreaza la pod in 3 schimburi, chiar si la lumina reflectoarelor,
-
Era vorba de linii de tramvai pe noul pod de la Saguna.
-
Se lucreaza intr-un singur schimb !De ce mințiți?!
-
Oricum toată infrastructura liniei de tramvai de la Dacia Service spre gara Aradul Nou și retur e praf.acea linie nu a fost schimbată de loc doar de la Dacia Service spre oraș.si din oraș până la Dacia Service
-
Posibil, dar daca exista acel “inel” de linii de tramvai, cu închiderea peste noul Pod de pe Șaguna, în Alfa (Kogălniceanu), cu derivația exact la Dacia Service, cum am zis eu (Calea Timișorii colț cu Ștefan cel Mare), se putea face un circuit închis pe durata schimbării liniei de pe Ștefan cel Mare :
– Boul Roșu – Pod Traian – Dacia Service – Pod Nou de pe Șaguna – Kogălniceanu – Boul Roșu.Iar când se repara portiunea Dacia Service – Boul Roșu, inclusiv Podul Traian, se putea asigura legătura cu Aradul Nou:
– Gară A-N – Dacia Service – Podul Nou de pe Șaguna, etc.Oricum o luăm, era un mare câștig pt transportul cu tramvaiul (dacă tot ne batem în piept că “suntem mari ecologiști”), mult mai eficient ca “basmele” cu autovehiculele cu acumulatori.
Da, știu, era o lucrare majoră, nu ca cea cu “pune dalelele – scoate dalelele” din Piața Catedralei sau ca porcăriile de pietre și pavele a lui Falcă, din fața Primăriei sau din Centrul Vechi (Preparandie și Dornei), care “sar în toate direcțiile” de bune ce sunt…, – dar, cel puțin ERA CU ADEVĂRAT UTILĂ !
Pt că restul lucrărilor sunt simple “abureli” sau “sifonări de bani”.