ARAD. Firma SPIC SRL, care a câştigat licitaţia pentru finalizarea pasajului de pe centură, din zona Micălaca, pare hotărâtă să reia lucrările la obiectiv. În acest sens, a solicitat restricţionarea traficului la ieşirea din Arad, acolo unde centura se intersectează cu DN 7, chiar în zona sensului giratoriu de la Selgros. Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Timişoara anunţă că, începând cu data de 20 septembrie şi până în data de 15 aprilie 2023, traficul va fi restricţionat pe DN 7, între kilometri 539+650 şi 541+000.
“Pe perioada aferentă închiderii circulației, traficul rutier pentru relația Deva – Nădlac (Oradea, Timișoara) și retur, va fi deviat pe traseul: DN 7, km 539+700 – Calea Radnei (DN 7) – strada Șiriei – DJ 709 – DN 7, Centura N-V Arad km 540+900”, anunţă DRDP Timişoara. Practic, camioanele care vin dinspre Vladimirescu şi vor să intre pe centură, nu o vor mai putea face la intersecţia din apropierea giratoriului de la Selgros, ci vor trebui să înainteze până la intersecţia dintre Calea Radnei şi strada Şiriei. Ajunşi acolo, vor trebui să intre pe Şiriei, să circule până la sensul giratoriu aferent drumului spre Horia şi Şiria, după care să intre pe centura Aradului. Traficul pe retur se va desfăşura în oglindă.
Luni de foc
Această modificare va produce, cu siguranţă, haos în traficul din Arad. Până acum, DN 7, cel mai circulat drum naţional din judeţul nostru, şi DJ 709, drumul spre Şiria, cel mai circulat drum judeţean din judeţ, aveau două variante diferite de circulaţie. Traficul de pe drumul naţional se desfăşura pe centură, cu ieşire la sensul giratoriu de la Selgros, în timp ce traficul spre DJ 709 se desfăşura pe strada Şiriei, până la sensul giratoriu din apropierea căii ferate şi, mai departe, spre Horia şi Şiria. De marţi, însă, tot traficul, care însumează mii de vehicule zilnic, va fi preluat de greaua încercată stradă a Şiriei, o stradă cu câte o bandă pe sens, îngustă, care va trebui să facă faţă afluxului uriaş de vehicule. Iar situaţia va persista luni de zile, până în aprilie, cel mai devreme.
Trimite articolul
XDe ce nu se redirecționează din Vladimirescu, de la moară, către drumul Arad-Horia, eliberând astfel sensurile giratorii de la Selgros și Via Carmina ?
Numai minți luminate. Deștepților, de ce nu ați deviat traficul greu prin Vladimirescu cu ieșire pe drumul Siriei și apoi sa facă stânga spre sens giratoriu după bariera și sa își continue drumul pe centura. Doar traficul ușor sa fie lăsat sa între dinspre Vladimirescu spre Arad. Semne de circulație și un agent non stop la intersecția de la,, moara,, Vladimirescu. Asa cum faceți voi o fi un haos de nedescris. Centura Aradului ar fi trebuit deviata pana la ieșire Vladimirescu la,, movile,, nu spre sens Selgros. Asa degeaba faceți viaductul ca se vor forma cozi infernale la bariera Vladimirescu, Real. Toată circulația din sens o sa fie blocata. Minți luminate cât încape la asa zișii specialiști din urbe. La reciclare cu voi expiraților!
-
Aveti dreptate.
-
Kaizer Kaizer nume de mezel, la moara la Vladi ar fi coada pana la bariera dinspre Horia… dar toti “suntem specialisti”
nu inteleg cu ce ii va ajuta aceasta inchidere e noaptea mintii doar aberatii
-
Du-te si candidează la alegeri in 2024, nu daţi doar din gură pe net!!! De papagal plină limea
-
Candideze m ..a..t..a
-
Și așa va rămâne,long time a go
-
For long time….vrusasi sa spui..adica pentru mult timp
Orice treabă este de folos dar trebuie pietruit acel drum de ocolire și în câțiva ani sigur se reabilita sub o formă care să fie utilă sau chiar o altă variantă care într-adevăr să ajute pe fiecare parte din drum asta ar fi cea mai bună șansă mai ales pentru locuitori
De ce nu s-a făcut amplasarea (reamplasarea) viaductului la ieșirea din Vladimirescu cu prelungirea centurii pe lângă calea ferată ? nu deranja pe nimeni, scutea și Vladimirescu de nebunie.
-
pentru ca au cap de dovleac