ARAD. Şi-au propus să promoveze Aradul pe bani mulţi. Cei de la Consiliul Judeţean Arad, prin Direcţia Comunicare şi Strategii, au făcut un necesar de produse de protocol şi de promovare şi au ajuns la concluzia că au nevoie de o mică avere pentru agende, stick-uri USB, plachete, medalii şi alte materiale promoţionale, dar şi pentru a crea o pagină de internet. Până aici, nimic ieşit din comun. Dacă ne uităm, însă, la preţurile estimate de către cei de la Direcţia Comunicare şi Strategii, ni se cam ridică sprâncenele. Aceştia vor să plătească aproape 30.000 de lei pentru 300 de albume turistice, adică aproximativ 100 de lei pentru fiecare album. Mai departe, vor să cumpere 100 de agende cu aproximativ 70 de lei bucata, 50 de plachete cu peste 120 de lei bucata, 100 de stick-uri USB cu 36 de lei bucata, căni, mape şi plannere, cu 30 de lei bucata, medalii cu peste 50 de lei bucata, cămăşi şi tricouri, dar şi casete luminoase care ar urma să coste peste 2.100 de lei fiecare. În total, materialele promoţionale ar urma să coste Consiliul Judeţean peste 47.000 de lei. Asta pe lângă cei 30.000 de lei alocaţi albumelor turistice.
Şi pagina de internet
Cei de la Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică Arad, dar şi cei de la CJA, ne-au explicat de nenumărate ori cum vor ei să transforme judeţul nostru într-o atracţie turistică. Din păcate, de ani de zile, nu există o pagină de internet dedicată turismului în Arad. Acum, însă, aceasta ar fi o altă investiţie gândită de cei responsabili cu promovarea turistică a Aradului. Drept urmare, se doreşte achiziţionarea de servicii de proiectare şi management de conţinut pentru site-ul administrat de către cei de la Promovarea Turistică. Mai precis, ar fi vorba despre o platformă de promovare şi nu ghid turistic digital pentru judeţul nostru. Această achiziţie este estimată la 40.000 de lei.
Necesarul a fost întocmit, numai că banii au putut fi alocaţi numai prin votul consilierilor judeţeni. Drept urmare, la ultima şedinţă, aleşii au decis să aloce peste 116.000 de lei pentru ideile celor de la Direcţia Comunicare şi Strategii.
Citiți principiile noastre de moderare aici!