„Având în vedere prevederile art.49 si 50 din Decretul Președintelui României nr.195/16.03,2020, privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României, publicat în Monitorul Oficial al României nr.212/16.03.2020, Casa Națională de Pensii Publice prin Casa Județeană de Pensii Arad, anunța că începând cu 18 martie 2020, pe toata durata decretării stării de urgenţă, operațiunea de înregistrare a cererilor de deschidere a drepturilor de pensie se va realiza telefonic la numerele 0257-281320, 0257-281345 sau pe adresele de e-mail: pensii.arad@cnpp.ro şi loredana.szatmari@cnpp.ro – transmite conducerea Casei Judeţene de Pensii (CJP) Arad. Comunicarea ulterioară a numărului de înregistrare se va efectua prin telefon sau pe e-mail, iar persoanele vor fi anunțate când să depună la sediul CJP Arad, în plic sigilat, documentația necesară stabilirii drepturilor de pensie.”
Pensia de urmaş
Adeverințele care atestă continuarea studiilor de către copiii urmași care împlinesc vârsta de 16 ani se vor prezenta în termen de 30 zile de la data expirării stării de urgenţă. Plata pensiei de urmaș se va face fără a fi necesară prezentarea acestei dovezi.
Rugăminte
Directorul executiv al Casei Judeţene de Pensii Arad, Mihaela Vasil, adresează persoanelor vulnerabile rugămintea să evite deplasarea la sediul CJP şi să depună orice solicitare prin poştă sau pe adresa de e-mail.
Citiți principiile noastre de moderare aici!