„În condițiile alertei naţionale, contactul direct între angajații societăţii şi clienţi a fost limitat” – anunță CET Hidrocarburi.
Astfel, în incinta societăţii este permis doar accesul angajaților. Birourile şi serviciile care au activitate de relaţii cu publicul se vor ocupa în continuare cu promptitudine de solicitările clienţilor, însă accesul este restricţionat la câte o singură persoană. „În locurile unde există contact direct cu persoane din exterior, toate suprafeţele sunt dezinfectate periodic” – ne asigură reprezentanții companiei.
Conducerea CET Hidrocarburi recomandă abonaţilor să i se adreseze, pe cât posibil, pentru cereri şi reclamaţii prin intermediul e-mailului sau telefonic. Iată datele de contact:
*Compartimentul Relaţii Clienţi: telefon 0257/307775, email: r.p@cetharad.ro.
*Dispecerat termoficare: telefon 0257/231367 sau 0357/412233.
„Recomandăm clienților să efectueze plata facturilor de încălzire şi apă caldă de consum şi prin alte mijloace decât prezenţa la casierii” – transmite CET Hidrocarburi.
Trimite articolul
XIn piata Catredalei nu avem căldură de joi 03.nov.