După câteva luni de la licitaţia cu pricina, reprezentanţii CET anunţă că a fost semnat un contract cu o societate din Cluj Napoca, aceasta fiind cea care a câştigat licitaţia. Au fost primite două oferte, dar cea a companiei de la Cluj a fost aleasă ca fiind câştigătoare deoarece această societate a oferit cel mai mic preţ. Dacă reprezentanţii CET estimau că reparaţia îi va costa 250.000 de lei, clujenii au oferit un preţ cu aproape 5.000 de lei mai mic, respectiv 245.426 de lei. Preţul este destul de piperat deoarece reparaţia locomotivei a putut fi posibilă doar cu ajutorul unei macarale uriaşe. „Serviciul de Reparaţie cu Ridicare este necesar pentru aducerea la parametrii din proiect a locomotivei de tipul LDE 2100 CP, în scopul autorizării de către AFER pentru circulaţia pe liniile de cale ferată. Locomotiva se află în dotarea SC CET Arad SA şi este utilizată pentru transportul combustibililor şi a altor materiale necesare funcţionării centralei”, susţin reprezentanţii CET.
CITESTE SI:
Cerere guvernamentala pentru CET Arad
Inca un proces pierdut de CET Arad
Citiți principiile noastre de moderare aici!