Clienta susține că tatăl ei s-a și tăiat la limbă, când a gustat din ele. Aradeanca este cu atât mai revoltată cu cât angajații patiseriei de pe strada Andrei Șaguna ar fi refuzat să îl cheme pe patron, pentru ca și acesta să fie informat. Astfel, arădeanca a decis să facă totul public pe o rețea de socializare, unde comentariile nu au întârziat să apară. Clienta a anunțat de asemenea că va depune o reclamație la Oficiul pentru Protecția Consumatorului.
„Noi am mâncat șase lipii până să găsim cioburile de sticlă. Chiar îi spuneam angajatului frustrat dacă ar avea tupeu să le mănânce în fața mea pe cele rămase”, ne spune Betina L., arădeanca care a descoperit cioburile de sticlă.
Suțin că nu este adevărat
De cealaltă parte, angajații susțin că nu este adevărat nimic din cele relatate de clientă și că este imposibil ca doar două lipii din cele 40 făcute în același timp să aibe cioburi de sticlă. În discuție a intrat un presupus angajat al patiseriei Cristian T., care pune la îndoială cele reclamate de clientă: „sunt acolo de cinci ani și vă dați seama că îi cunosc pe toți clienții. Dar să presupunem că mi-ați scăpat. Cum se face că doar la dumneavoastră, din 40 de lipii scoase odată, presupunând că în făină ar fi fost acea sticlă, având în vedere ca noi nu folosim nimic din sticlă, exact în acele două lipii s-a nimerit să fie acele cioburi. Presupunând totuși imposibilul, pentru credibilitatea dumneavoastră ne puteți arata și nouă un bon fiscal doveditor?”.
Revoltați de reacția „angajatului”
Atitudinea bărbatului a fost imediat taxată de ceilalți, care au criticat faptul că reprezentantul patiseriei, în loc să își ceară scuze, a început să o dojenească pe clientă. „Deci nu pot să cred. Până la urmă clientul va fi tras la răspundere? Păi dacă alții au pățit exact același lucru dar nu au postat, la asta nu v-ați gândit? Extraordinar! Dar e mai ușor să prostești oamenii decât să îi convingi ca au fost prostiți…”, spune Timea T. din Arad. O altă arădancă Vasilica E. spune că „domnilor angajați ați pierdut enorm prin această atitudine de mahala. Prin atitudinea asta, nu ați făcut decât să ne dezvăluiți că sunteți fără scrupule iar munca voastră este îndoielnică! Eu și prietenii mei, nu o să mai consumăm produsele voastre în veac! Dacă abordarea voastră ar fi fost alta, cu singuranță ați fi avut numai de câștigat, în schimb, ați preferat să vă înjosiți și mai mult decât deja ați facut-o prin produsele pe care le vindeți!”.
Citiți principiile noastre de moderare aici!