ARAD. S-a săturat să se tot plângă de bătaia de joc la care sunt supuse lucrările de modernizare de către camionagii, iar acum solicită public conducerii Poliţiei să intensifice controalele care vizează respectarea tonajului. Iustin Cionca, preşedintele Consiliului Judeţean Arad, căci despre el este vorba, spune că sunt tot mai frecvente situaţiile în care camioanele supraîncărcate distrug asfaltul proaspăt turnat, ultima astfel de sesizare venind de pe şantierul drumului Pâncota-Târnova-Buteni, acolo unde reprezentanţii constructorului care toarnă asfalt proaspăt a fotografiat un camion încărcat mult peste tonajul maxim admis.
„Cer încă o dată public poliției să intervină, să verifice și să sancționeze transportatorii care distrug intenționat drumurile județene, prin depășirea tonajului. Această situație nu mai poate continua. Modernizăm cu bani mulți drumurile și în același timp vin alții și le distrug. Imaginea zilei vine de pe șantierul Pâncota-Târnova-Buteni, unde pe o bandă asfaltăm, pe cealaltă trece camionul cu pietre de la balastieră. Cer poliției să își facă datoria față de arădeni și nu doar aici, ci pe fiecare șantier din județ, unde asfaltul nici nu apucă să se prindă până când este distrus de camioane. Controalele Consiliului Județean nu sunt suficiente, este nevoie de o autoritate care să poată da sancțiuni mult mai drastice”, a spus Cionca.
Trimite articolul
Xsa vina domnul ciaonca la lipova pe calea timisori sa vada ce au facut camioanele cu strada,trec zilnic sute de camioane cu mult peste tonaj
-
Calea Timisorii din Lipova intr-adevar este una dintre cele mai napastuite strazi din judetul nostru.Este un praf total nesanatos;zgomot si poluare de la sutele de camioane care trec zilnic pe o strada ingusta ,care in cel mai bun caz ar trebui sa fie cu sens unic
-
Cunosc strada de 25 ani.Tot timpul a fost la fel.Reparata si rasreparata,distrusa apoi de basculele supraincarcate ale firmelor ci patroni fosti militieni si actuali politruci!
-
Drumuri construite pt. carute.
-
si in germania au limita de tonaj pe drumuri…ala din poze are pe cel putin 50 de tone …nu poti face piste de avioane drumul sa reziste la 1 mie de tone
Ce plm de idiot ceri tu doar militiei sa ia masuri , cand militia e mana in mana cu acesti ordinari . ba chiar exista politisti care detin camioane pe care incarcatura niciodata nu e in limita admisa , ce naiba face cei de la drumuri ??? nu mai exista cantare in aceasta tara de rahat ? echipaje mixte , drumuri -politie – CJ Arad . cum a calcat pe bec , cum amendat de sa i sara fulgii la sofer , fara a i se permite sa sune ,, un prieten ,, Ce se vede in poza din articol , e tentativa de crima premeditata !!!! ….cum mm lui de idiot sa circule cu acea incarcatura fara prelata peste incarcatura , sau macar plasa de protectie ???????? daca sare un bolovan din bena respectiva in parbrizul unui turism , cam care ar putea fii urmarile ? …dar in capul unui biciclist ? …. cretinul ala de sofer , inca mai are permis ?
-
Marea majoritate a firmelor de transport agregate de balastiera sant ale fostilor militieni si actuali politisti asa ca stirea daca se face control ajunge imediat la transportatori care binemersi stau pitulati prin parcari pana trece “furtuna”.
hotii ii fotografiaza pe hoti :))))
Asfaltul e de slaba calitate , de aceea tremura chilotii pe constructorul “soselei”, daca este de calitate asfaltul din sosea poate sa mearga si cu tancul pe ea
Doamne ma crucesc uite aci cum hoti striga hoti.
Instalati camere video Csonka bacsi. Peste tot. Daca nu aveti bani pentru asta atunci faceti rost. Repet, solutia pentru incalcarea legii, camioane peste tonaj, transporturi frauduloase de lemn, deseuri din constructii aruncate peste tot. Toate se rezolva cu un sistem de monitorizare video si echipaje mixte de control.
-
ai fost pe arad oradea?majoritatea circula fara nr de inmatriculare pe fata…hotie
Mai un pic și erau in stare sa puna și in cabina o cupa
Care politie? Pai firmele sunt ale lor! Hotul verifica hotul? Cionca vrea sa arate ca se afla în treaba, un fâș și nimic mai mult! Toți sunt mana-n mana!
Da , corect și camioanele strica drumul… dar dacă era drumul bine facut, nu se strica…
În statele2 Unite , camioanele sunt mult mai mari și tonaj mult mai mare … și ghici ce…. nu se strica.
Trebuie verificata și drumul și camionangii
-
In America se incarca tonaj mai mic.
Oare pe Curtci-Macea-Sanmartin nu ati verificat? Sau acolo nu se vede, din cauza legaturii cu transportatorii domnule Cionca?!
Dl. Cionca nu stie ca basculantele sunt ale politistilor?
Schimbata legea. Este foarte permisiva. Vina nu o au camioanele. Vina este a exploatarilor de piatra. Ei incarca fara nici un impediment. Trebuie suspendate toate autorizatiile de exploatare si regandit totul. Trebuie trecut la conditiile de exploatare si traseele de tranzit cu incarcatura lor, actualizate periodic in functie de noile santiere care solicita piatra. Apoi trebuie mentionat clar, ca pe aceste trasee, reparatiile la drumuri cad in sarcina exploatarilor de piatra. Apoi, in momentul in care se renunta la un anumit traseu, se suspenda autorizatia de exploatare pana cand traseul nu este adus la starea initiala. Fara pardon. Control periodic in toata perioada de autorizare pe traseu pentru a nu se ajunge la degradarea excesiva a suprafetei de rulare. Reparatiile trebuie incepute, daca e cazul, chiar in timpul perioarei de exploatare a traseului si facute dupa un normativ de calitate in vigoare. Astfel se elimina riscul ca la sfarsitul perioadei de exploatare, cariera sa intre in insolventa cu” tupeu” si lasa CJA cu buzele umflate. Pe langa aceste lucruri, si transportatorii trebuiesc amendati cu 5000-6000 Euro pentru fiecare masina care a depasit tonajul cu 1(unul) kg sau daca refuza sa urce pe cantar. La a treia abatere, suspendata licenta de transport a operatorului pe intreg parcul auto pe 5 ani. Tot fara pardon ! Cu siguranta ca fiecare sofer v-a incarca in minus cu 0,2 to. Solutii sunt, vointa politica sa fie ! NU am nimic cu Cionca, dar nu este persoana potrivita pentru aceasta functie.
Buna ziua,
Solutia este simpla , amendati cei din balastiere sau cariare. Daca ei nu ar incarca peste tonaj nu ar fi discutii si probleme hai sa taiem raul de la radacina.
Sau cate un echipaja ARR la fiecare iesire din balastiara cariara cu cantar si jandarmi , aia depasit amenda maxima si confiscarea camionului pe loc fara drept de apel sau replica.
Sa vezi atunci corectitudine mai mult ca in Germania.