Un incident în centrul căruia se află un Imperio a dat peste cap, duminică, circulația tramvaielor în zona Făt-Frumos. În jurul orei 13, tramvaiul a deraiat la macazul de la semafoare. Primul boghiu a trecut, următoarele nu au mai reușit. Cea mai mare problemă a fost însă că, în urma incidentului, s-a rupt stâlpul de susținere a firului de contact.
Un echipaj de intervenție al Companiei de Transport Public (CTP) a ajuns la fața locului și, timp de peste cinci ore, a încercat să remedieze problema. Dacă tramvaiul a fost repus pe șine relativ ușor, stâlpul din beton le-a dat mari bătăi de cap muncitorilor. În cele din urmă, după ora 18, s-a reușit consolidarea acestuia, urmând ca săptămâna viitoare stâlpul să fie înlocuit.
Potrivit directorului CTP Arad, Claudiu Godja, în timpul intervenției, tramvaiele au fost înlocuite cu autobuze pentru a asigura continuitate în transportul călătorilor.
O comisie tehnică va fi constituită la nivelul Companiei de Transport Public, pentru a analiza cauzele care au condus la producerea acestui incident: fie o problemă la macaz, fie o eroare a vatmanului. În paralel va demara și o cercetare disciplinară, iar cel/cei responsabili vor fi trași la răspundere – ne-a asigurat directorul Godja. La o primă vedere, tramvaiul nu a suferit decât niște zgârieturi și are tabla îndoită, însă el va fi supus unei inspecții tehnice pentru depistarea unor eventuale alte probleme.
Trimite articolul
XMacaze “performante” de acu’ 100 de ani. Salarii bune aveti, dar pentru intretinere nu aveti bani.
-
cand domnu falca a vrut sa schimbe macazele au sarit toti ca are interese. acu picati de pe sine. partea proasta e ca se aglomereaza strada si nu mai pot baga blana cu bemeveul.
-
Frustratule , fă bine și suge tu “o ceapă” (dacă inteligența ta realizează despre ce “ceapă” e vorba ) celor ce bagă blană cu bemeveul acolo pe stradă…
-
Toata infrastructura Făt Frumos e praf!
Vina o are autoritățile ca nu ii prima data când pica de pe sine tot în locul acela tot cu stâlp rupt. Ar trebui trase la răspundere pt siguranta călătorilor
falca, ai terminat in vlaicu deregenerarea urbana, sau o lasi mostenire la balcea??
infrastructura in vlaicu e praf multumita falcosului si firmelor care capuseaza primaria, !!
la fiecare regenerare a traseului s-a tot spus ca ar fi bine sa se schimbe ecartamentul si sa avem linii mai largi nu ca astea inguste de pe timpul razboiului al doilea. Asa era atunci si in Odesa , de unde ”s-au inspirat” romanii, dupa cum spun batranii nostri veterani de razboi.
De ce nu sar de pe linie tramvaiele in Buc. Timisoara Oradea Sibiu etc ? păi uite d-aia
PS si după cum conduc unii vatmani acest Imperio nici nu e de mirare ba franeaza brusc ba demareaza brusc etc .
Portiunea de linie de langa teatru cand o reface CTP-ul? ca odata o sa sară tramvaiele si acolo si ne alegem si cu ceva victime Apropos , e ce unele tramvaie de pe linia 18 au sirenă ca si salvarile , cine le dă aprobare? ALO! se aude?
-
toate tramvaiele au sirena,k sa sperie bmw-urile si taximetrele de pe linie.
Degeaba avem tramvaie cât de cât ok dacă infrastructura și aici mă refer strict la șine , e de toată jena , acestea fiind fixate mai mult sau mai puțin cu șuruburi de traverse vechi de lemn , unele din ele mâncate de vreme… Nu mai vorbim de tronsonul dintre Alfa și Boul Roșu pe Str. Dornei ,unde șinele sunt ca “pișu de bou” de se mișcă tramvaiul din toate încheieturile , noroc că viteza de deplasare e mică , altfel s-ar trezi oamenii cu acesta prin dormitor… Și ne mirăm că mai sare câte unul de pe șine…