„În calitate de președinte al Consiliului Județean Arad, am luat legătura cu conducerea CFR și cu parlamentari care pot sprijini demersul de reintroducere a acestei curse pe ruta istorică Ineu-Brad. Este importantă, pentru că asigură legătura cu municipiul și cu orașele Ineu și Brad a unor comunități care altfel ar fi izolate. Eu sper că după probele tehnice, CFR va prelua operarea pe acest traseu, chiar dacă în condiții de rentabilitate scăzută, pentru că oamenii de aici nu trebuie să fie izolați”, a declarat președintele Consiliului Județean Arad, Iustin Cionca.
Trimite articolul
XPoate o propunere de parteneriat al cja cu cfr sau chiar parteneri privati, o subvenție la bilete de tren pe teritoriul județului…. pana la urma vorbim de investitie in transportul public local la nivel de județ! Nu ma refer aici la un sistem de capusare a bugetului public ci de o stimulare a acestui tip de transport, mai de masă, mai ecologic sa zic asa, decât cel rutier! Da ma rog, nu ai de la cine și cu cine!
-
Tu te-ai duce cu ruinele alea de trenuri si pe liniile alea antice? Fii sincer, transportul rutier e singura alternativa reala la noi mult timp de acum inainte…
-
Intreaga Europa civilizata incearca sa consolideze si recomanda transportul de calatori feroviar, pentru ca este mult mai fiabil si mai ecologic ca si cel rutier. In Ungaria ca ii aci peste dunga doar pe rutele mai principale ai tren pentru Budapesta din ora in ora si unguri au inceput sa reabiliteze pana si lini secundare. Si noi ne gandim sa le inchidem de tot.
Dar asa este cu romanu cocalar pe care la facut masa in mosina, ce sa stea el la bariera sa treaca un tren cu 10 calatori, ANULAT/DESFINTAT si fiecare sa isi ea masina. -
LASA CA NU SUNT ANTICE,ANTICA O FI MINTEA TA, IA TRECI SI FA O CALARTORIE PE ACEASTA LINIE SI MAI APOI VORBESTE ADEVARURI NU PROSTII
-
s a implicat ?inseamna ca va fura ori linile ori trenul…!
-
Nu. Inseamna ca i-a luat lu Falca bilet sa plece acasa!
Lasa Cionca, nu te mai umfla ca broasca, s-au implicat altii nu te arata viteaz dupa razboi, unde va implicati voi ramane pustusagu’…,drumul Arad-Siria e cel mai bun exemplu !
Rentabilitata este din ce in ce mai scazuta chiar aproape de zero in cazul trenurilor de calatori nu doar din cauza faptului ca tot mai mlti romanasi isi cumpara masini personale ci si sau poate mai ales ca pe liniile secundare din Ro foarte putini calatori isi cumpara bilete sau abonamente majoritatea fie merg cu “nasul” fie pur si simplu nu isi cumpara bilet. Astfel de cateva zeci de ani pe mai toate liniile secundare (gen Nadab-Graniceri etc) nu mai circula trenuri de calatori din cauza ca subventiile ar trebui sa fie tot mai mari si alea trebuie platite direct sau indirect din taxele si impozitele cetatenilor, dar atunci ar trebui luate cel putin partial de la investitii, alocatii, pensii speciale etc.
Citat:
”ARAD. Consiliul Judeţean Arad a anunţat, în cadrul unui comunicat de presă, că s-a implicat direct în problema suspendării circulaţiei trenurilor pe ruta Ineu-Brad.
Să înțelegem că CJA a rugat frumos CFR să suspende (adică să oprească, nu să spânzure), traficul feroviar între Ineu și Brad??????????
Unde sunt vagoaneleCFR cu compartimente??nici nu se mai fabrica,sau ce e asa greu??
-
Europa a renunțat de mulți ani la compartimentate.
-
de ce intrebi? va enerveaza ca alti calatori va atrag atentia sa nu mai faceti galagie, sa nu mai beti, sa nu va mai enervati cand pierdeti la saptica? 😀 in compartiment puteati face toate prostiile asa-i?
civilizeaza-te!-
Mai franzela,normal ca vreau compartimente doar nu ma scarpin la Oo…sa ma vada babele sau sa le ascult lor stirile vacii..Liniste!Si numai bn intr-un compartiment de 6 incape familia eu,muierea,2 copii si cainele nelipsit.il cheama bubico!!
-