Dacă în şedinţa extraordinară de la începutul lunii mai, proiectul privind aprobarea Bugetului de Venituri și Cheltuieli al SC C.E.T. Arad SA a fost respins la limită (întrunind 11 voturi „pentru” dintr-un necesar de minimum 12), problema a fost rezolvată rapid în şedinţa ordinară a CLM din 22 mai. În ciuda faptului că aleşii PSD-ALDE şi consilierul independent Marin Lupaş s-au abţinut de la vot, iar liberalul Gheorghe Furde nu a participat la vot, proiectul a fost aprobat cu 13 voturi „pentru”.
Aşadar, CET Arad – ultima din cele şase societăţi comerciale din subordinea Primăriei – are buget pentru acest an. Veniturile totale prevăzute pentru anul 2018, sunt în cuantum de 102.375.000 lei, faţă de nivelul veniturilor realizate în anul 2017, în cuantum de 101.879.000 lei. Cheltuielile totale prevăzute pentru anul 2018 sunt în cuantum de 102.291.000 lei, faţă de nivelul cheltuielilor totale realizate în anul 2017, în cuantum de 120.729.000 lei. Productivitatea muncii planificată pentru anul 2018 este de 379.000 lei/persoană, faţă de productivitatea muncii realizată în anul 2017 de 390.000 lei/persoană. Cheltuielile cu personalul în bugetul de venituri şi cheltuieli pentru 2018, sunt la nivelul cheltuielilor cu personalul bugetate pentru anul 2017: 16.654.000 lei.
Fără reprezentanţi în AGA
Proiectul privind Bugetul de Venituri şi Cheltuieli al CET Arad a fost succedat pe ordinea de zi a „ordinarei” din 22 mai de alte două proiecte privind CET şi CET Hidrocarburi. E vorba de reprezentarea intereselor capitalului Municipiului.
Arad în Adunările Generale ale Acţionarilor de la cele două centrale termice. Sunt trei locuri ce trebuie ocupate: unul la CET Arad (eliberat în octombrie 2017 de Szabo Mihai–Iosif) şi două la CET Hidrocarburi (ce fuseseră ocupate de Florin Mariş până în septembrie 2017, respectiv Ionel Ciupe până în martie 2018). Aşa cum era de aşteptat, niciun grup politic din Consiliul Local Municipal nu a făcut nicio propunere care să fie supusă votului.
În acest context, viceprimarul Călin Bibarţ a subliniat: „Probabil că astăzi trecem peste aceste puncte, le vom relua la şedinţele următoare. Am vorbit cu doamna secretar să ne gândim la posibilitatea de a numi specialişti din afara Consiliului Local sau din Primărie.” Aleşii au părut că agreează această idee, rămânând în aşteptarea propunerilor într-o şedinţă viitoare.
[related-post post_id=”2036725″]
Citiți principiile noastre de moderare aici!