ARAD. La fața locului au fost solicitați și pompierii deoarece conducătorul auto nu putea ieși din mașină. Victima – care se afla în stare bună, conștientă – a fost scoasă din autoturism și predată echipajului medical.
Vom reveni cu amănunte.
UPDATE: Din primele cercetări la fața locului, polițiștii au stabilit că în jurul orei 7:30, un bărbat în vârstă de 75 de ani, în timp ce conducea un autoturism pe strada Petru Rareș, în dreptul unui hotel nu s-a asigurat la schimbarea benzii de mers, fiind acroșat de un tramvai condus de un bărbat de 56 de ani, din Arad. În urma evenimentului rutier a fost rănit ușor conducătorul auto. Potrivit IPJ Arad, cei doi bărbați au fost testați cu aparatul alcooltest, rezultatul fiind 0.
Se continuă cercetările sub aspectul săvârșirii infracțiunii de vătămare corporală din culpă.
Trimite articolul
XLa 75 de ani nu ar mai trebui sa aibe drept de conducere. In Germania multi seniori provoaca accidente ca nu mai au reflexe sau fiindca intra cu masina in vitrine de magazine. Cand deja din cauza varstei devine cineva pericol public, ar trebui retras permisul, pentru siguranta celorlalti. La fel si la cei care conduc alcoolizati sau tot timpul cu viteza mult prea mare. Dar nah, la noi pe nimeni nu intereseaza nimic in afara de bani.
-
Ion vezi că și tu o sa ajungi la vârsta aia și atunci să te văd dacă predai permisul.
-
Bine punctat Dănuț. În ceea ce îl privește pe Ion, eram sigur că se va trezi unu care va judeca pe cei mai în vârstă…
-
Nu ar trebui retras nici un permis automat doar pe baza varstei, insa as fi de acord cu redarea testului auto periodic.
In felul acesta nu impui o lege discriminatorie bazata pe varsta, insa te si asiguri ca ai soferi capabili de a mai detine permisul auto, si e optiunea lor daca vor sau nu. -
In orice tara cu apa calda, dupa o anumita varsta inaintata, conducatorul auto trebuie sa dea testele de sanatate mai des, gen odata la 2 ani, pentru a-si pastra permisul. Astfel te asiguri ca reduci numarul de accidente de genul asta, fara sa le iei oamenilor mijlocul de transport. O astfel de lege trebuie implementata si la noi.
-
-
Ioane ! stai cuminte ca vorbesti total aiurea , am vecina care anul asta a facut 90 de ani , si a condus pana in aceasta primavara , si nu am vazut sa aibe masina lovita …ca sunt si batranei care , da ! sunt cam neatenti ? total deacord , insa in general ii vad ca merg cu mult sub limita legala ( undeori chiar devenind enervant ) insa la viteza aia si daca produc accidente , sunt cu urmari simple , in schimb vad ,, ficiori ,, la 18 -19 chiar si 23 de ani care se cred zmei , circuland cu o viteza total absurda , ei bine ,astia in caz de accident , sa te tii !!! In alta ordine de idei !!! plm . in subtitu se mentioneaza ca accidentul a avut loc la coborarea podului de la Gradiste , ca pe urma sa se spuna ca pe Petru Rares in dreptul nu stiu carui hotel !!! pai unde plm a avut loc totusi accidentul ?
Vatman incepator,ce sa mai zic,asa a fost invatat de catre intructor-viteza maxima cu tramvaiul nu e de joaca,tu-i mama masii de incepatori k in ultimii ani tot de astia fac accidente,chiar grave.ce scoala,ce examen,ce instructie fac ultimele serii,se vede.Apropo-despre lucrarile de schimbare a liniilor din micalarga,gai si gramadiste,confectii nu mai zice nimeni nimic???iti e rau sa mergi cu tramvaiul(chiar imperio)prin unele din aceste cartiere.UNDE-s fondurile,BERD- 4 si 5????peste 4 ani,mai votam cv???
-
Cu prima parte a comentariului nu sunt de acord. Cred ca observi si tu ce haos e in oraș, iar în cazul de față e clar cine a greșit. Consider că si asa viteza de deplasare al tramvaielor este destul de scăzută asa ca nu poti vorbi mai ales in cazul de față de viteză. Un tramvai care e oricum încetinit de semafoare peste semafoare,linii proaste si de șoferi neatenți sau indisciplinati. Ca sa nu mai spunem in orasele europei cât de mult se pune accent pe transportul public cu tramvaiul, care e nepoluant, sigur si eficient in fluidizarea traficului.
Cu a doua parte a comentariului tau sunt perfect de acord.
Numai bine!